תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - כנס לקוחות ווי אנקור: ניהול מידע בעידן המודרני

ווי אנקור קיימה כנס לקוחות בדרום – ניהול מידע בעידן המודרני

רגע לפני היציאה לחופשת החגים, עשרות מנהלי תשתיות ומנמ"רים הגיעו למתחם כדיתא שבמושב תימורים לכנס ווי אנקור, שהוקדש כולו לניהול מידע בעידן המודרני

03/11/2016 16:11
שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור

"ארגון שלא תהיה לו אסטרטגיית ענן מגובשת עד 2020, ייחשב כמו ארגון שאין לו יציאה לאינטרנט", כך פתח שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, מקבוצת חילן את כנס הלקוחות. הענן של ווי אנקור מבוסס על טכנולוגיות קומוולט (Commvault), סיסקו (Cisco), VMware ונט-אפ (NetApp). צור מציין כי הודות לגב הפיננסי החזק של קבוצת חילן, נהנה הענן של ווי אנקור מהשקעות גדולות המשפרות אותו ללא הרף ומציבות אותו בחזית פתרונות הענן המקומיים.

פתרונות מקצה לקצה לסביבת הענן

את הצד הטכנולוגי פתחו ניר מליק, ארכיטקט פתרונות בווי אנקור ואבי קלפר, SE NetApp IL בנט-אפ, שתיארו בפני הנוכחים את תפיסת ה-NetApp Data Fabric. לדברי מליק, "נט-אפ אמנם החלה את דרכה כיצרנית סטורג' אך ההתפתחות של עולם הענן גרמה לה להרחיב את הפורטפוליו שלה באופן ניכר ולספק פתרונות מקצה לקצה לסביבת הענן".

קלפר הדגים לקהל כיצד ה-data fabric של נט-אפ מאפשר לספק מענה להעלאת רמת הזמינות וליכולת לנייד מידע באופן כזה, שגם אם המידע על הענן מושבת, הפלטפורמה של נט-אפ תאפשר להמשיך בעבודה ולצמצם את התלות בגורם אחד.

ניהול מידע בצורה אחודה

איתן מראבי, מהנדס מערכות בקומוולט, הסביר כיצד ניתן להתרומם אל מעבר לעולם הגיבוי בענן, לספק רמות חדשות של זמינות והתאוששות ולאפשר מיגרציה חלקה לענן הציבורי.

לדבריו, "פתרונות ניהול הנתונים כוללים ארכיב ורגולציה עבור דוא"ל ומערכות קבצים ; גיבוי של מתחמי המכונות הוירטואליות בארגון ; ניהול נתונים ניידים, המספק שיתוף וסנכרון לצד הגנה מלאה למחשבים אישיים, טאבלטים וסמארטפונים; הגנה על נתוני אנטרפרייז עם פתרון אחד להגנה על VM, ענן, אחסון מסורתי ואפליקציות קריטיות ; ענן ו-XaaS עם הגנה וניהול עננים ציבוריים ופרטיים בכל הגדלים".

עמי בן עמרם, מנהל תחום דטה סנטר בסיסקו ישראל, הראה בהרצאתו עד כמה פשוט המעבר בין ענן פרטי להיברידי באמצעות הפיתרון ההוליסטי של סיסקו לענן הפרטי. לדבריו, "על אף העיסוק האינטנסיבי בתשתיות ובחומרה, האפליקצייה היא מלכת הדטה סנטר – ובסופו של דבר הכל מיועד לשרת אותה".

להוציא לענן את החלקים שלא מייצרים ערך

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בווי אנקור, המשיך את רצף ההרצאות ומיקד את הרצאתו ביכולת לייצר תשתית שתהיה קלה לפריסה.

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בווי אנקור

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בווי אנקור

לדבריו, "רואים כיום מספר יישומים של עבודה בענן כמו – SaaS ,PaaS ,IaaS. עם זאת, ארגונים עדיין מחפשים מענה להוצאת שרתים לרשת, במקומות שבהם אין פתרון מובנה בענן. אי לכך, הפוקוס עבר ליכולת לנהל את שירותי הענן, בגלל אוסף השירותים העצום המוצע בתוכו".

כמו חליפה בתפירה אישית

הכנס נמשך בפאנל לקוחות שתשתיות המחשוב שלהם מנוהלים בענן של ווי אנקור,בהנחייתו של המנטור העסקי, עוזי מירון ובהשתתפותם של מנהלי מערכות המידע: עדי בן דוד מקבוצת מעין, יוסי סקנדרני מקארד גארד, ישראל עפרוני מקבוצת ראפק, ודורון סוסי מקבוצת הובארט.

המסר החוזר שעלה מדברי משתתפי הפאנל התייחס לרמת המקצועיות יוצאת הדופן של ווי אנקור, הניסיון הרב שהם מביאים לפרויקטים והגישה השירותית והאנושית המתלווה לכל מפגש עמם.

היטיב לתאר זאת סקנדרני, באמרו כי "מהרגע הראשון צוות ווי אנקור הפגין מקצועיות, הקשבה ויצירתיות. ווי אנקור השכילו לתפור עבורנו פתרון ממש כמו חליפה מותאמת ותוך מתן שירות יוצא מן הכלל. בסופו של דבר, עסקים עושים עם אנשים, ובמקרה הזה האנשים של ווי אנקור הם בהחלט נבחרת מנצחת"

אירועים קרובים