תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CA World 2016, ימים ב'-ו' 14-18 בנובמבר, מלון מנדליי ביי לאס וגאס

CA מעצימה ארגונים לספק חוויית משתמש אחידה במובייל, ווב ומכשירים לבישים דרך פתרון Saas

CA App Experience Analytics (AXA) מספק ממשק אינטואיטיבי להבנת חוויית משתמש הקצה, ומאפשר לשפר את האינטראקציה עם לקוחות, באמצעות תובנה לגבי ההתנהגות האמיתית של המשתמשים

31/10/2016 12:21
CA World 2016

CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הודיעה על השקת CA App Experience Analytics (AXA), פתרון SaaS חדש המאפשר לארגונים לספק חוויית לקוח באיכות גבוהה על פני מספר גדל והולך של ערוצים דיגיטליים שבהם משתמשים משתמשי הקצה.

CA App Experience Analytics (AXA) מספק הן לאנשי הפיתוח ומנהלי המוצר, והן לגורמים העסקיים בארגון, תובנות  על ביצועי האפליקציות, ניתוח של קריסות וכן ניתוח השימושיות באפליקציות Web, אפליקציות מובייל ואפליקציות למכשירים לבישים.

"המטרה הסופית של אסטרטגיית החוויה הדיגיטלית הרב-ערוצית היא לספק ללקוחות הקצה חוויית משתמש מושלמת מכל ערוץ שבו הם משתמשים", אמר אלי סידיקי, מנהל תחום ה-Agile Operations ב-CA Technologies.


"פתרון CA App Experience Analytics (AXA) מספק למקבלי ההחלטות תובנה בזמן אמת לגבי מגמות הקנייה, שיעור שימור הלקוחות, והמרות, מה שמאפשר ללקוחות לזהות התאמות נדרשות לאפליקציות בכדי למשוך לקוחות חדשים ולשמר קיימים".

CA App Experience Analytics (AXA) נבנה על פלטפורמת Web Scale Analytics פתוחה וגמישה, המשלבת באופן ייחודי את התנהגות משתמשי הקצה יחד עם ביצועים תפעוליים. CA App Experience Analytics (AXA) מסייע לארגונים לתעדף (triage) ביצועי יישומים באמצעות ממשק קל לשימוש.

מפות החום (heat maps), זרימת האפליקציה בין הדפים וניתוחי קריסה מספקים דרך קלה ומהירה לקביעת הסיבות האם חוויית משתמש גרועה היא תוצאה של עיצוב האפליקציה, הקוד או אלמנט תשתיתי. בנוסף, CA App Experience Analytics (AXA) מספק ניתוח שימושיות המסייע לארגונים לקבל תובנה לגבי התנהגות משתמש הקצה, כך שניתן להבין טוב יותר את "מסע הקונה" על פני הטווח הרחב של מכשירים דיגיטליים שבהם משתמשים הצרכנים.

לשפר את החוויה דיגיטלית הכוללת

"כדי לתמוך ביוזמות הדיגיטליות השוטפות שלנו ולגלות הזדמנויות עסקיות חדשות, אנו זקוקים לנראות טובה יותר לגבי התנהגות המשתמש וביצועי האפליקציות שבהן משתמשים לקוחות בנק סנטאנדר (Santander Bank)", אמר פרנציסקו גיראדו, מנהל ניטור ה-IT ב-Produban.

"פתרון CA App Experience Analytics (AXA) יספק לנו תובנות לגבי התנהגות הקונים, קריסות וביצועי אפליקציות – דבר שיאפשר לנו לפתור בצורה פרואקטיבית כל אירוע ולשפר את החוויה דיגיטלית הכוללת שהלקוחות מקבלים".

כדי לתמוך יותר במאמצי הטרנספורמציה הדיגיטלית, CA App Experience Analytics (AXA) מאפשר לאנליסטים עסקיים ולצוותי DevOps להבין במהירות מערכים מורכבים של נתונים באמצעות דאשבורדים רבי-עוצמה הניתנים להתאמה אישית.

CA App Experience Analytics (AXA) מאפשר:
● לראות את חוויית משתמשי הקצה ולבחון את ביצועי האפליקציות לכל רוחב הספקטרום: Web, אפליקציות מובייל ואפליקציות למכשירים לבישים.
● Plug and Play out-of-the-box.
● הבנה עסקית של "מסע קונה".

ניתן לנסות בחינם את CA App Experience Analytics (AXA) למשך 30 יום. יישום הניסוי מצריך חמישה צעדים בפחות מחמש דקות. לחלופין, ניתן לבצע "נסיעת מבחן" המאפשרת למשתמשים לבחון את סביבת CA App Experience Analytics (AXA), כולל ביצועי אפליקציות, קריסה וניתוחי שימוש הנאספים מאפליקציות אמיתיות ברחבי העולם.

אירועים קרובים