תוכן שיווקי

CloudTech צלחה פרויקט של מיזוג מערכות ותהליכים פיננסיים ב-IronSource

המהלך נמשך כארבעה חודשים, בהיקף של מיליון שקלים ● על אף לוחות הזמנים המאתגרים ומורכבות הפרויקט, יעדיו הושגו במלואם, ללא פשרות על איכות הפתרון, והוא הוכתר בהצלחה

30/10/2016 09:22
CloudTech

CloudTech, שותפת הזהב של Salesforce בישראל, מספקת שירותי ניתוח מערכות, ניהול פרויקטים, יישום ופיתוח על גבי פלטפורמת Salesforce. החברה מציגה פתרונות ייחודיים וחדשנים ומתן שירותים מקצועיים על גבי הפלטפורמה וכלל המוצרים הנלווים ל-Salesforce, לשוק המקומי והגלובלי. החברה מונה כ-50 עובדים וממוקמת ברעננה.

ironSource הינה חברת האינטרנט המובילה בארץ. החברה מונה כ-700 עובדים.

הפתרון של ironSource, המציע לבעלי אפליקציות אפשרויות בקרה וניתוח והמלצות, נמצא בשימוש של עשרות אלפי אפליקציות ומגיע ליותר מ-800 מיליון משתמשים בחודש.

לפני כשנה, ironSource ו-Supersonic התמזגו לחברה מאוחדת. כחלק מאיחוד החברות עלה צורך למזג את התהליכים הפיננסיים ולעבוד מול מערכת פיננסית אחת.

CloudTech, אשר מלווה חברות אנטרפרייז רבות וביניהן ironSource זה למעלה משלוש שנים, נבחרה לספק את שירותי ניתוח המערכות, בניית הארכיטקטורה ואת ביצועו של הפרויקט בפועל עבורה, כמו כן לקחה חלק בלתי נפרד בליווי ומיזוג המערכות והתהליכים המתבססים על פתרונות Salesforce.

הפתרון הטכני וארכיטקטוני נחלק לשני נושאים עיקריים:
● ארכיטקטורה גמישה ורב-שימושית שאפשרה ריבוי ממשקים וחיבור מערכות הליבה של הארגון, בינהן המערכות החוץ-ארגוניות: NetSuite ERP, ופנים ארגונית כגון BI ,Platform ועוד.
● UI/UX חדשני המתבסס על Lightning Design System של Salesforce.

הפרויקט נוהל בשיתוף פעולה מלא בין CloudTech ל-NetCloud, שותפה מובילה של NetSuite בישראל זה למעלה משמונה שנים. אין זו הפעם הראשונה בה שתי החברות נפגשות לעבודה משותפת, וכבר נחלו פרויקטים רבים ומוצלחים יחד.

על אף לוחות הזמנים המאתגרים לצד מורכבות הפרויקט, יעדיו הושגו במלואם, ללא פשרות על איכות הפתרון, והפרויקט הוכתר בהצלחה.

עמידה בסטנדרטים גבוהים

"מלבד איחוד המערכות למערכת פיננסית אחת, הפרויקט נתן מענה לשכבת המנהלים, אשר להם לא הייתה גישה למערכות הפיננסיות. בנוסף, עכשיו יש שיקוף מלא של המאזן הפיננסי וסטטוס חשבוניות ב-Salesforce, וגם גישה קלה ומהירה לחשבוניות המקור", אמר אסף בן עמי, CFO ב-ironSource.

לדבריו, "שיקוף המידע הפיננסי ויצירת ממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי שיפרו את המעקב אחר החשבוניות והעבודה מול הלקוחות."

"לאחר מיזוג החברות היה ברור שאנו חייבים לבצע איחוד לכל תהליכי העבודה המרכזיים. בשל החשיבות הרבה, החברה כולה נרתמה להצלחת הפרויקט", אמר מודי כהן, ראש מחלקת Sales Operation של ironSource.

עוד הוסיף כהן כי "היה פרויקט לא פשוט, לא חשבנו שנצליח להביא כאלו תוצאות בזמן כזה קצר, אבל הפרויקט נחל הצלחה וייעל לנו את כל תהליכי הכספים בארגון".

לדברי אבי אביסרור, מנכ"ל ומייסד CloudTech, "הצלחת הפרויקט הביאה אלינו חברות אנטרפרייז נוספות עם דרישות לפתרונות בתהליכים פיננסיים משולבי Salesforce כמערכת ליבה בארגונם".

הוא סיכם ואמר כי "אנחנו שמחים שהצלחנו לבצע את הפרויקט לשביעות רצון הלקוח, וחשוב מכך תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ש-CloudTech מציבה לעצמה ומספקת ללקוחותיה".

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים