"האתגר הארגוני – להתמודד מול מתקפות יום אפס"

"ארגונים נדרשים להגנה על מיילים ומתקיפות ברשתות חברתיות, והן הולכות ומשתכללות", אמר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן ● הראיון בוצע לרגל הרכישה של FireLayers הישראלית על ידי Proofpoint, שאינוקום מייצגת אותה בארץ

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

השבוע פורסם ש-Proofpoint האמריקנית רוכשת את FireLayers הישראלית תמורת 55 מיליון דולר. מהי מטרת הרכישה?
"המטרה היא לאפשר לארגונים הגנה טובה יותר מפני אפליקציות Saas, בעזרת היכולת המשולבת של שתי החברות. האתגר הארגוני כיום הוא להתמודד מול מתקפות יום אפס ההולכות ומשתכללות. בהמשך יוקם בארץ מרכז מו"פ של Proofpoint, על בסיס FireLayers".

מהי הפעילות של שתי החברות בתחום?
"Proofpoint, שאת מוצריה אינוקום מקבוצת אמן מפיצה בישראל בלעדית, מובילה בתחום ההגנה על תוכנות מייל ורשתות חברתיות. המערכת שלה מאפשרת לסנן את כל המיילים שמגיעים, ובודקת אותם בכמה היבטים. אחד מהם הוא בדיקה של כל הקבצים המצורפים למיילים ב-'ארגז חול' וחסימה שלהם, במידה שהמערכת מגלה שהצרופה מנסה לפתוח פרצה בארגון ולהשתלט על המערכות שלו. עוד תחום שנבדק הוא כתובות ה-URL שנשלחות: האם מדובר בפישינג? מה המוניטין של האתר? האם הוא מזויף? אם כן, היא חוסמת את כניסת המשתמשים אליו. ההיבט הנוסף הוא הבסיס – אנטי ספאם ואנטי וירוס.

כמו כן, יש ל-Proofpoint התמחות מאוד מיוחדת – הגנה מפני מתקפות ברשתות חברתיות. לכל ארגון יש דף פייסבוק (Facebook). התגלו כל מיני שיטות הונאה ותקיפות על ארגונים באמצעות הדף שלהם, בין השאר על ידי בניית דף מתחזה. הכלי של החברה בודק האם הדף חוקי ובאמת של הארגון, ואם הוא מתחזה – מונע גישה אליו.

הכלי של FireLayers מגן על המיילים בשיטת TAP (ר"ת  Targeted Attack Protection). שילוב בין המערכות של שתי החברות יניב לארגונים יתרונות רבים".

כיצד אתה מסכם את הפעילות שלכם בכל הנוגע לכלי Proofpoint עד כה?
"אנחנו מייצגים אותה בישראל מזה כמה חודשים. יש לנו כבר כמה לקוחות ארגוניים בארץ והמכירות במגמת גידול. זה קורה כי בניגוד למתחרות, Proofpoint משקיעה בעולם המיילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים