דל מעדכנת את קו מוצרי המחשבים הצרכניים שלה

העדכון נעשה במחשבים מסדרות ה-XPS וה-Inspiron, כאשר הבולט ביניהם הוא ה-XPS 13 ● לדברי החברה, הוא יהפוך למחשב עם מסך ה-13 אינץ' הקטן ביותר בעולם מבחינת מידותיו הפיזיות הכוללות

XPS 13 של דל. צילום: יח"צ

דל (Dell) הודיעה על עדכון קו מוצרי המחשבים הצרכניים שלה, בסדרת ה-XPS ו-Inspiron. הבולט ביניהם הוא העדכון ל-XPS 13, אחד ממחשבי הדגל של החברה.

לפי החברה העדכון הנוכחי הפך את ה-XPS 13 למחשב עם מסך 13 אינץ' הקטן ביותר בעולם מבחינת מידותיו הפיזיות הכוללות. למעשה כך טוענת החברה, הגוף של המחשב הוא של מחשב 11.6 אינץ' סטנדרטי, והיא מאפשרת את השימוש במסך ה-13 אינץ' על ידי שימוש בתצוגה שהיא מכנה InfinityEdge שמציעה מסך כמעט ללא שוליים לחלוטין.

ה-XPS 13 מוצע עם מסך ברזולוציית FHD או QHD, וכן ניתן לבחור עבורו כעת גם את מעבדי Core i מהדור השביעי של אינטל. בחברה גם מספרים שהדגמים החדשים מכילים סוללה חזקה בנפח עבודה של 60WHr. סוללה זו אמורה להספיק ל-22 שעות של צפייה בתכני FHD, או 13 שעות לצפייה בתכני QHD.

הנקודה הגבוהה ביותר

המחשב שוקל 1.22 ק"ג ועוביו נע בין 9 מ"מ עד 15 מ"מ בנקודה הגבוהה ביותר. המארז שלו עשוי מאלומיניום בו משולבים סיבי פחם כדי להציע עמידות. המסך מכוסה בנוסף בזכוכית הגנה.

אפשרויות אינסופיות. Inspiron 5000 של דל. צילום: יח"צ

אפשרויות אינסופיות. Inspiron 5000 של דל. צילום: יח"צ

כן השיקה החברה את Inspiron 5000 עם מסכים בגודל של 15 או 17 אינץ', שכעבור מסך ה-15 אינץ' ניתן לבחור גם במסך מגע. כן ניתן לבחור במסך ברזולוציית HD או FHD. גם מחשבים אלו יהיו מצוידים במעבדי ה-Core i מהדור השביעי של אינטל (Intel).

אפשרויות נוספות שמוצעות עבור המחשב הזה כוללות מצלמת אינפרא-אדום לשימוש עם Windows Hello, אם בוחרים במחשב עם מסך המגע.

עוד נקודה מעניינת במחשבים אלו הוא מערך הצבעים בהם הם מוצעים, הכוללים בין השאר לבן מבעבע, כחול חצות, ערפל לילה, אפור מט, שחור, כחול באלי, אדום טנגו וסגול קוסמי.

החברה לא פרסמה עדיין את מחירי המחשבים החדשים, וכן לא דווח מתי אם בכלל יגיעו לישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים