"תשע"ז: שנת החיבור החכם בין עולמות התוכן השונים"

לקראת ראש השנה, בכירים בתעשייה מסכמים את תשע"ו בהיי-טק הישראלי ומעריכים מה יקרה בשנה הבאה ● והפעם: אסיה אושרי, מנהלת אדאקום ישראל

אסיה אושרי, מנהלת אדאקום ישראל

כיצד את מסכמת את השנה בהיי-טק הישראלי?
"תשע"ו הייתה שנה שבה חברות הטכנולוגיה המשיכו במרוץ החימוש בתחום הסייבר, לרבות קנייה ומיזוג של חברות. השוק הישראלי הבין שטכנולוגיה בלבד זה רק השלב הראשון, ושהיישום של הטכנולוגיה, וכן הנדסת המערכות, הם שייקחו את הארגון למקום הרצוי. השוק כבר לא מתפשר על מקצועיות".

מה צפוי בתעשייה בשנה הבאה?
"שיתוף הפעולה שכבר החל בין יצרניות הענק העולמיות יחלחל ויתעצם בשוק הישראלי הטכנולוגי, ונראה יותר ויותר דרישה לחיבור חכם בין עולמות התוכן השונים – הן בסביבת הפיתוח והן בסביבת היישום".

את מי היית מכתירה כאישיות השנה בתעשייה?
"את אלי וידבסקי, חבר דריקטוריון ו-IT Director בדלויט (Deloitte) ישראל.

הפירמה הישראלית, שהחלה לפעול בשנה האחרונה תחת המותג הנוכחי, לוקחת את יכולות החברה הבינלאומית למחוזות טכנולוגיים, עסקיים ומקצועיים בלתי רגילים. וידבסקי השכיל לשלב בין המיזוגים והרכישות שביצעה דלויט הישראלית, להצעיד את תחום המחשוב בה ולהנגיש תהליכים סבוכים – הן בתוך הארגון והן במתן פתרונות לשוק הישראלי".

מה את מאחלת לתעשייה לשנה הקרובה?
"שכמו ששוק המסעדות הישראלי מצליח להיות אור לכל העולם ומסעדת שף בישראל לא נופלת כיום ממסעדה בלונדון או בפריז, כך ישכיל גם ההיי-טק הישראלי לאמץ סטנדרטים בינלאומיים ולדרוש מנותני השירותים מקצועיות, הסמכות וניסיון חסר פשרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים