"המגמה בשנה הבאה: אבטחה לאינטרנט של הדברים"

לקראת ראש השנה, בכירים בתעשייה מסכמים את תשע"ו בהיי-טק הישראלי ומעריכים מה יקרה בשנה הבאה ● והפעם: רן אדלר, סמנכ"ל חטיבת הייעוץ של 2BSecure

רן אדלר, סמנכ"ל חטיבת הייעוץ של 2BSecure

כיצד אתה מסכם את השנה בהיי-טק הישראלי?
"בזמן האחרון מורגשות תמורות בתחום הסייבר, שבאות לידי ביטוי בתזוזות ומעברים של עובדים בין חברות. התנהלות זו מזכירה את התקופה של פריחת ההיי-טק בתחילת שנות ה-2000. הדרישה לכוח אדם איכותי הולכת וגוברת, ויש ביקוש רב וקושי למצוא עובדים מקצועיים בתחום".

מה צפוי לנו בשנה הבאה?
"אני צופה התחזקות בעולם אבטחת המידע לאינטרנט של הדברים – הן מצד הלקוחות, שדורשים הגנה, והן מצד היצרנים, שיציעו עוד ועוד פתרונות בתחום.

בנוסף, יש צורך הולך וגובר עם הזמן לשירותי SOC, אם כשירות מנוהל או בחצר הלקוח. הצורך גדל עם עליית המודעות לשירותים מנוהלים מוכרים ונגישים יותר ללקוחות".

את מי היית מכתיר כאישיות או חברת השנה בתעשייה?
"אני רוצה להכתיר גוף – את רשות הסייבר הלאומית והמעבר שעשתה ממטה לרשות. ניכר שכמות הפרויקטים הלאומיים, צרכי הגיוס המגוונים של הרשות והאקו-סיסטם שייצרו רגולציות ואסדרת המקצוע ימשיכו וישפיעו באופן משמעותי על השוק. רשות הסייבר מבצעת ומקדמת לא מעט פעילויות – והשטח מרגיש זאת".

מה אתה מאחל לתעשייה לשנה הקרובה?
"המשך גידול וצמיחה ופיתוח כלים ומוצרים חדשניים בתחום הסייבר – שימשיכו להביא כבוד לישראל ולמצב אותה כמעצמת סייבר עולמית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים