Goji ו-Hobart אחזקות בחרו להעביר את כל תשתיות המחשוב שלהן לענן של ווי אנקור
המעבר לסביבת הענן איפשר ל-Goji ולשאר החברות בקבוצת Hobart, לייעל תהליכי עבודה, לאחד ולסנכרן בין כל הנתונים ומערכות המחשוב מנקודה מרכזית אחת, תוך חסכון משמעותי בעלויות המחשוב השוטפות.
המעבר לענן
מערך המידע בחברה כלל למעלה מ-40 שרתים, שתפסו יחד כ-20 טרה-בייט של מידע. בתהליך הבדיקה נבחנו מספר ספקים, וביניהם מרבית האינטגרטורים הגדולים והמובילים בישראל.
לאחר בחינת היתרונות והחסרונות של כל אחד מהספקים הוחלט ב-Goji לבחור בווי אנקור לאור יכולתה לספק מענה כולל בכל הפרמטרים המובילים שנבחנו.
Goji, סטארט-אפ מקבוצת Hobart אחזקות בע"מ, הוקמה לפני כ-10 שנים ומפתחת טכנולוגיות חדשניות לניצול וייעול השימוש האנרגטי במגוון תעשיות בעולם. הפריסה הגלובלית ואופי הפעילות חייבו את Goji לייצר רמות זמינות מיידיות ללקוחותיה, תוך יכולות סנכרון מידע בין החברה לחברות האחרות בקבוצה.
מאז הקמתה של החברה, כל תשתיות המחשוב – הן של Goji והן של החברות האחרות בקבוצה – היו פנים ארגוניות בלבד. לאור התיישנותן של המערכות עמדה החברה בפני הצורך לחדש את כל תשתיות המחשוב.
דורון סוסי, מנהל מערכות המידע של קבוצת Hobart מספר כי "כמי שחי ונושם את עולם מערכות המידע, חיפשתי להתקדם. ידעתי כי הפתרון הטבעי והיעיל ביותר יהיה לעבור להוסטינג חיצוני. עם זאת, הפתרון העלה עמו ספקות רבים בקרב הנהלת החברה, שחששו מהוצאת השליטה על הנתונים מתוך החברה החוצה. חשש זה הצריך איתור פתרון מדויק, אמין ואפקטיבי ביותר".
סוסי מספר כי "כבר בפגישה הראשונה עם אנשי ווי אנקור הרגשתי שמדובר בספק מסוג אחר, הרגשתי שהם באמת רוצים אותי כלקוח. במקביל לכך, קיבלתי תחושת ביטחון מכך שהחברה מוכנה לתת הרבה ערך תמורת העלויות – הן מבחינת השירות, הן מבחינת הסטנדרט הגבוה של התשתיות, והן מבחינת הצוות הטכני מאחורי הקלעים.
הפתרון שנדרש שם דגש על היכולת לספק שרידות מיטבית של המערכת, שצריכה להיות 100% מהזמן Uptime. בשורה התחתונה, החברה היחידה שיכלה והתחייבה לספק את הצורך – יחד עם רמת שירות אינטימית ומיידית – הייתה ווי אנקור".
מעבר בשקיפות מלאה למשתמש
מהרגע שהתקבלה ההחלטה לצאת לפרויקט, הבין סוסי כי המציאות אף עולה על הציפיות. ניסיון העבר שלו בפרויקטים דומים, לימד אותו כי תהליך ההטמעה הראשוני הנו המבחן הראשון לרמת השירות הצפויה ולמקצועיות הספק.
הפתרון שנבחר כלל מעבר של כל תשתיות המחשוב, האחסון והאינטרנט לשרתים של ווי אנקור. לדברי סוסי, התהליך עצמו היה מאוד מקצועי ועם ליווי אישי, אדיב ושירותי.
"אני לא זוכר ששמעתי את המילה 'לא'", אומר סוסי. "גם כשנתקלנו בקשיים שלא היו בתכנון – קיבלנו תמיד פתרונות לשביעות רצוננו המלאה. אנשי ווי אנקור לקחו לאורך כל הדרך אחריות מלאה על כל שינוי או התאמה נדרשת, מבלי לייצר תחושה של חוסר נעימות או להערים קשיים ועיכובים מיותרים".
כל תהליך ההטמעה והמעבר לענן היה שקוף לחלוטין למשתמשים, כאשר מהרגע הראשון המערכות עבדו באופן יציב וחלק.
הצלחת המעבר של Goji לענן ושביעות הרצון הגבוהה מהשירות שקיבלו מאנשי ווי אנקור הביאה להחלטה להעביר את כל החברות בקבוצת Hobart אחזקות לתשתיות הענן של ווי אנקור. על אף שמדובר בחברות נפרדות, שחלקן קיימות כעשור, עם הרבה ידע ונתונים שהצטברו ודרשו שימור, הצליח מעבר זה לייצר אינטגרציה ייחודית בין החברות השונות וניהול מרכזי אחיד. הפרויקט הייחודי כלל תהליכי אינטגרציה רבים של המערכות השונות והתנהל ללא הפרעה לעבודה השוטפת.
סוסי מסכם ואומר כי "אני בדרך כלל מצפה לקבל שירות טוב מכלל הספקים שעימם אני עובד. עם זאת, מעולם לא קיבלתי רמה כזאת של שירות שענתה הן על הצרכים שלי והן של החברה, בזמינות גבוהה ורמת היענות יוצאת דופן. ווי אנקור הם באמת שותפים שאכפת להם מההצלחה שלי ומהשקט שלי ושל החברה".