NobexRadio השלימה מעבר לענן של AWS עם תוכנת אקסלריו

החברה העבירה את בסיס נתוני הייצור שלה, שהיה מותקן על תשתיות פסיביות של Rackspace ● היקף הפרויקט נאמד בעשרות אלפי דולרים

אייל ארבל, מנכ"ל אקסלריו

NobexRadio, הפועלת בעולם התוכן לתחנות רדיו, השלימה מעבר של בסיס נתוני הייצור שלה, שהיה מותקן על תשתיות פסיביות של Rackspace, לענן של AWS. הפרויקט בוצע באמצעות התוכנה של אקסלריו. הוא ארך כחודש והסתיים באחרונה, והיקפו נאמד בעשרות אלפי דולרים – אלפי דולרים על העבודה ועוד עשרות אלפים על שרתי AWS.

הפרויקט כלל מיגרציה לבסיס נתונים מסוג MS SQL גרסת 2005 על שרת פיזי ל-EC2 של AWS עם MS SQL גרסת 2014. המיגרציה בוצעה בתהליך אחד, שכלל את כל השינויים הנדרשים ובזמן השבתה מינימלי.

יצוין כי NobexRadio מציעה שירותי תוכן לתחנות רדיו רבות ברחבי הגלובוס. רן רוזין מהחברה אמר כי "יש לנו בעולם עשרות אלפי לקוחות ומיליוני משתמשים שעובדים כל הזמן על המערכת. בסיס הנתונים שאותו העברנו הוא קריטי ולכן, זמן ההשבתה הכולל את השינויים הנדרשים היה צריך להיות מינימלי – וכך אמנם קרה. בנוסף, כחלק מהמעבר מ-Rackspace ל-AWS החלטנו לשדרג את גרסת MS SQL ולבצע שינויים נוספים במבנה בסיס הנתונים שיתאימו לצרכינו".

לדבריו, "בחרנו באקסלריו מכיוון שהמערכת שלה היא פתרון תוכנה אחד המאפשר ביצוע לכלל הדרישות שלנו במעבר בין שני ספקי ענן ובזמן השבתה מינימלי. רוב זמן ההשבתה שחווינו היה קשור לביצועי השרתים והרשת בין שני ספקי הענן".

אייל ארבל, מנכ"ל אקסלריו, אמר ש-"לקוחות מבקשים לא להיות תלויים בספק אחד של שירותי ענן. הצרכים שלהם כוללים העברה, רענון והגנה על בסיסי הנתונים שלהם בענן בצורה קלה ופשוטה – אם זה בין עננים או מהאתר שלהם לענן וחזרה. בפתרון שלנו, כל האפשרויות ההומוגניות האלה נתמכות בתוכנה עצמה, כמו גם כל שינוי נדרש בבסיס הנתונים".

הוא הוסיף כי "מדובר בפתרון TDM (ר"ת Test Data Management) המאפשר ללקוח לבחור רק חלק מהמידע להעתקה לסביבות הנמוכות (QA ו-TEST) ולערבל את המידע כחלק מהתהליך, כך שאף מידע לקוח רגיש לא נחשף בסביבות שהן לא ייצוריות. אלה פתרונות שמאפשרים חסכון בעלויות ה-IT והגנה על נתוני ייצור רגישים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים