yes הטמיעה את פלטפורמת החיזוי האנליטי של DMWay במאות אלפי שקלים

מדובר במערכת אוטומטית מבוססת אינטליגנציה מלאכותית, שמדמה את עבודתו של מפתח אלגוריתמים אנושי ומאפשרת לאנשי הארגון לפתח מודלים, גם אם הם לא מבינים בסטטיסטיקה או בלימודי מכונה

מימין: עדי לוי, מנהל תחום Data solutions ב-yes, וגיל נזרי, מנכ"ל DMWay. צילום: יח"צ

yes סיימה באחרונה הטמעת פלטפורמה של DMWay לייצור של מודלים לחיזוי אנליטי בארגון. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המוצר שהוטמע הוא מערכת אוטומטית מבוססת אינטליגנציה מלאכותית, שמדמה את עבודתו של מפתח אלגוריתמים אנושי (Data Scientist), ומאפשרת למנהלים מקצועיים ולאנשי BI לפתח בעצמם מודלים לחיזוי אנליטי, גם אם הם לא מבינים בסטטיסטיקה או בלימודי מכונה.

מהחברה נמסר כי המודל המפותח על ידי המערכת מיוצר אוטומטית, בתוך דקות עד שעות ספורות, במקום זמן של חודשים רבים (לעתים כשנה) לקבלת מודל יחיד במערכות מתחרות. התוצר הוא מודל חיזוי שלא נופל, ולעתים אף מעבר לכך, מרמתו של מודל שפיתח מפתח אנושי.

המערכת של DMWay מספקת בנוסף מודול אינטגרציה מובנה שהופך את המודל הסטטיסטי לקוד מכונה – R, ג'אווה (Java) או SQL, לפי בחירת הלקוח. בכך נחסך לארגון פרויקט פיתוח קוד מיותר. כמו כן, על פי החברה, האוטומציה מקטינה את רמת הסיכון של הלקוח בשימוש במודל לחיזוי שפותח ידנית.

לדברי עדי לוי, מנהל תחום Data solutions ב-yes, "בחרנו ב-DMWay כפלטפורמה המרכזית שלנו בתחום החיזוי האנליטי לאחר בחינה והתנסות עם מספר כלים וטכנולוגיות שונות. המוצר מאפשר לנו בנייה מהירה של מודלים איכותיים לניבוי בעולמות השימור והמכירה, ללא צורך בתהליכים ארוכים וללא תלות בסטטיסטיקאים. כמו כן, מחולל הקוד המובנה במוצר מספק יכולת לבצע הטמעה מהירה של מודלים בייצור".

גיל נזרי, מנכ"ל DMWay, אמר כי "עולם החיזוי האנליטי משתנה לתמיד: לא עוד נחלתם הבלעדית של קומץ מביני דבר בלבד אלא מכשיר לייצור יתרון תחרותי עסקי, מהיר, קל לשימוש, הפעלה ותחזוקה, וזמין בארגז הכלים האנליטי של כל מנהל מקצועי בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים