צוות בנק הפועלים זכה במקום הראשון בתחרות האקתון בינלאומית

אפליקציית Allergify שפיתח הצוות נועדה לילדים עם אלרגיה למזון אשר לא יודעים עדיין לקרוא ולבדוק את המרכיבים שעל האריזות

בנק הפועלים

צוות של בנק הפועלים זכה במקום הראשון, מתוך 350 משתתפים מרחבי העולם, בהאקתון שנערך השבוע בסן חוזה שבקליפורניה, במסגרת אירוע API:World.

API:World הוא כנס בינלאומי העוסק בתחום ה-API וממשקים פתוחים, המאפשרים התחברות למערכות ממוחשבות ובסיסי נתונים של חברות גדולות, לטובת פיתוח אפליקציות עצמאיות.

הצוות של בנק הפועלים כלל את צחי לוטטי וארז וקסמן מה-CTO בחטיבת החדשנות, ואת אורי בירן, מוביל צוות API חיצוני באגף הפיתוח בחטיבת טכנולוגיה ומחשוב.

מצילים חיים

האפליקציה שפיתחו השלושה במסגרת ההאקתון נקראת Allergify, והיא נועדה לילדים עם אלרגיה למזון אשר לא יודעים עדיין לקרוא ולבדוק את המרכיבים שעל האריזות.

האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית AR – מציאות רבודה, כאשר הילד סורק את החטיף באמצעות מצלמת הסמארטפון, והאפליקציה נותנת חיווי של מסך אדום אם יש בו רכיב אלרגני או ירוק, ואם הוא בטוח לאכילה לילד.

האפליקציה שפיתח הצוות מבנק הפועלים זכתה הן במסלול האתגרים של ה-API שבהם השתמשו, והן במקום הראשון מבין כל משתתפי ההאקתון.

גם בנק הפועלים פתח API לטובת מפתחים עצמאיים וחברות סטארט-אפ, וגרסה חדשה ומתקדמת של ה-API של הבנק – הכולל לראשונה גם ביצוע פעולות בחשבון – תיחשף בקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים