תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"הטכנולוגיה של נימבל והניסיון של One1 מספקים ערך ייחודי לשוק הארגוני בישראל"

כך אמר שלום דיין, סמנכ"ל מכירות ב-One1System - חטיבת התשתיות של קבוצת One1, בשיחה לקראת כנס נימבל סטורג' השנתי

13/09/2016 16:18
שלום דיין, מנכ"ל One Systems. צילום: חזי רגב - רגב ארט

קבוצת One1 היא אחת משלוש חברות ה-IT המובילות בישראל, המעניקה פתרונות מחשוב מקצה לקצה ליותר מ- 2,000 לקוחות ארגוניים בכל מגזרי התעשייה.

לקראת כנס נימבל סטורג' (Nimble Storage) השנתי, שוחחנו עם שלום דיין, סמנכ"ל מכירות ב-One1System – חטיבת התשתיות של קבוצת One1 – על היתרונות והסינרגיה בעבודה המשותפת של One1 ונימבל סטורג' בשוק הארגוני בישראל.

הצג את One1 בתחום התשתיות.
"קבוצת One1 פועלת על בסיס אסטרטגיה ממוקדת לקוח ומעניקה סל פתרונות מחשוב מלא, תחת קורת גג אחת, החל מתשתיות חומרה ומערכות אחסון מתקדמות, ועד לפרויקטי תוכנה".

"החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים ומעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ואישי, המשלב תכנון והטמעה של פתרונות חדשניים בתחומי התוכנה והתשתיות. חטיבת התשתיות של קבוצת One1, הנקראת One1Systems, מספקת מגוון רחב של פתרונות החל במחשוב קצה, שרתים ארגוניים, אחסון מרכזי וגיבוי, וכלה בפתרונות להתאוששות מאסון והמשכיות עסקית ממיטב היצרנים המובילים, ביניהם נימבל סטורג'".

ספר על הקשר של One1 עם נימבל סטורג'.
"בשנה וחצי האחרונות חווינו עם נימבל סטורג' הצלחות משמעותיות, הודות ליתרונות הרבים שיש לפתרונות של נימבל בתחום האחסון המתקדם, כגון מערכות All Flash Array והמערכות ההיברידיות המצוינות שלהם. יחד עם נימבל סטורג' אנו מספקים לארגונים בישראל ערך מוסף ייחודי, עם הבטחה לאיכות גבוהה והקטנת רמת הסיכון בפרויקט לאפס".

"בין הפרויקטים המוצלחים שביצענו עם נימבל סטורג' בישראל ניתן לציין את Stanley Healthcare. הודות לשיתוף הפעולה עם נימבל סטורג', אנו מציעים ללקוחות בישראל שילוב מנצח בין הטכנולוגיה והפתרונות האיכותיים של נימבל לניסיון הרב שיש לנו בביצוע פרויקטי אחסון, כולל שימוש במתודולוגיה סדורה לניהול פרויקטים שפיתחנו".

מה מייחד את נימבל סטורג' לעומת מתחרים בשוק?
"הייחוד של נימבל מתבטא ביכולת שלהם להעניק לארגונים יכולת גידול ונפחים עצומים בעלות כדאית לצד ביצועים מעולים, כאשר לכך מצטרפת פשטות ההתקנה וההטמעה שראויה לציון ולהערכה. מדובר במוצר מנצח".

"בצד הטכני והתפעולי ראוי לציין גם את InfoSight – מערכת ניהול ושירות בענן אשר מאפשרת לנטר בכל דקה נתונה את המערכת, להפיק דו"חות, לאתר תקלות ולהמליץ על צורת העבודה הנכונה ביותר".

מה לדעתך המגמות המתרחשות כיום בשוק האחסון?
"מנקודת המבט שיש לי בחברת אינטגרציה מובילה כמו One1, שמנהלת פרויקטים מהגדולים במשק בתחום האחסון ותשתיות המחשוב, אני חושב שהטרנדים החמים ביותר בתחום האחסון הם All Flash Array, אשר הופך את המידע המאוחסן לזמין ומהיר, ומאפשר שליפה של נתונים בצורה מיטבית, וכן המגמה של Software Defined Storage, אשר הופכת את מערך האחסון המסורתי, הגדול והיקר, למערך אחסון חכם קטן וקל ליישום, בעל יכולות גידול בצורה רוחבית וכמעט ללא מגבלה".

"שוק האחסון מתפתח במהירות ו-One1Systems ערוכה היטב לתת מענה מלא לצרכי הלקוחות, עם הפתרונות החדשניים והמובילים בעולם ועם המתודולוגיה הייחודית והמוכחת שלנו לניהול פרויקטים מורכבים בתחום האחסון ותשתיות IT".

אירועים קרובים