תוכן שיווקי

קמינריו הוכרה כמובילת חזון בריבוע הקסם של גרטנר למערכי אחסון Solid-State ל-2016

12/09/2016 12:44
דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו, המובילה בתחום אחסון all-flash, זכתה להכרה כמובילת חזון – Visionary – בדו"ח ריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) למערכי אחסון Solid-State, בזכות יכולת הביצוע ושלמות החזון שלה.

מערך Kaminario K2 all-flash הוא פתרון האחסון היחיד שנבנה מהיסוד עבור פלאש, עם יכולת ייחודית להתרחבות scale-up ו-scale-out גמישה, בהתאם לצרכי הלקוחות.

"ההכרה מגרטנר מדגישה את המיקוד שלנו בחדשנות, ונותנת תוקף לגישת all-flash הייחודית שלנו ולביקוש הגובר לטכנולוגיה שלנו – מה שמאפשר לנו להתחרות ביעילות מול שחקנים ותיקים בשוק", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו.

"במבט קדימה, אנו נמשיך להוסיף חדשנות לפלטפורמת ה-all-flash שלנו, תוך השקעה רבה ביכולת השיווק הגלובלית שלנו ובמערך השותפים שלנו, כדי לסייע ללקוחות ארגוניים למנף את עוצמת all-flash להאצת טרנספורמציה דיגיטלית".

עולם המשתנה במהירות

בדו"ח נוסף של גרטנר, Critical Capabilities for Solid State Arrays, קמינריו קיבלה את הציון הגבוה ביותר עבור תרחיש השימוש של מחשוב עתיר ביצועים (HPC).

לפי קמינריו, דירוג היכולות הקריטיות מדגיש אף יותר את מיקוד החברה באספקת תשתית אחסון עתירת ביצועים, תוך הבטחת יעילות כספית ניתנת לחיזוי, הנדרשת כדי להפוך all-flash למעשי עבור יישומים מודרניים. גישתה הייחודית מוגדרת-התוכנה של קמינריו, יוצרת פתרון אג'ילי שמספק ביצועים גבוהים עקביים לרוחב מערך מורכב של עומסי עבודה.

קמינריו ממוקדת בהגדרה מחדש של עתיד מרכזי הנתונים המודרניים, ומסייעת ללקוחות להרחיב את עסקיהם המתפתחים – על פי דרישה וללא הפרעות. הארכיטקטורה האג'ילית ומוגדרת-תוכנה הייחודית של החברה, מאפשרת ללקוחות למנף במלואן טכנולוגיות חומרה חדשות עם הופעתן. עם תכנית התחייבות עסקית מקיפה הנקראת K-Assure, קמינריו מספקת את יכולת החיזוי הדרושה ל-ארגוני IT על מנת להתחרות בעולם המשתנה במהירות.

קמינריו הציגה צמיחה תלת-ספרתית הודות לביקוש הגואה לפתרונות all-flash שנועדו לתמוך ביישומים על פי דרישה. במהלך 12 החודשים האחרונים לבדם, רשימת הלקוחות החדשים של קמיניריו הוכפלה, ומספר שותפי הערוץ גדל פי שלושה. כדי לעמוד בביקוש הגובר בשוק, קמינריו ממשיכה להרחיב את נוכחותה הגלובלית עם משרדים חדשים בלונדון, פריז וסיאול.

מידע נוסף:
להורדת 2016 Gartner Magic Quadrant for Solid-State Arrays
להורדת 2016 Gartner Critical Capabilities Report for Solid-State Arrays

אירועים קרובים