פירמיד אנליטיקס מגייסת עובדים למרכז המו"פ ברמת גן

החברה מחפשת 10 עובדים בתחומי פיתוח שרת בכיר, פיתוח Full Stack בכיר, איש תמיכה מנוסה בתחום ה-BI, איש DevOps וארכיטקט תוכנה בטכנולוגיות קוד פתוח

מגייסת עובדים. פירמיד אנליטיקס

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics), המייצרת פלטפורמות BI לתאגידים, הודיעה על גיוס עובדים למרכז המו"פ שלה ברמת גן.

החברה מחפשת 10 עובדים בתחומי פיתוח שרת בכיר, פיתוח Full Stack בכיר – עם דגש על Client כ-60%, איש תמיכה מנוסה בתחום ה-BI, איש DevOps וארכיטקט תוכנה בטכנולוגיות קוד פתוח. קורות חיים ניתן לשלוח לכאן.

יצוין כי פירמיד אנליטיקס נוסדה ב-2009 על ידי עמרי קוהל, אבי פרץ והרברט הוכמן. היא מעסיקה יותר מ-150 עובדים, מתוכם כ-70 בישראל והשאר בארצות הברית, בריטניה והולנד. פירמיד חתמה לפני כחצי שנה על הסכם עם מיקרוסופט (Microsoft), במסגרתו יוכלו לקוחותיה הארגוניים של הענקית להתקין את מערכות ה-BI של החברה הישראלית בלחיצת כפתור. כמו כן, היא השלימה לפני מספר חודשים גיוס של 30 מיליון דולר, בהובלת קרן Veolia private equity ובהשתתפות קרן סקויה. בין לקוחותיה של החברה ניתן למנות את HP, אורנג' (Orange), מיקרוסופט, פולקסווגן (Volkswagen), דלויט (Deloitte) וסימנס (Siemens).

הדס טל, מנהלת משאבי האנוש של החברה, אמרה כי "מדובר בחברה צעירה בעלת סביבה טכנולוגית מאתגרת, הן מבחינת טכנולוגיות חדישות והן מבחינת מורכבות המוצר. אנחנו משקיעים רבות בגיבוש העובדים, ושמחים לקלוט עובדים שמתאימים לנו ויגדלו יחד אתנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים