פרדריק רוסו, Infor: "חשוב לחשוב כיום על ניהול העתיד"

"ספק תוכנה טוב הוא כזה שמציע לארגון חזון, הערכה מה יהיה בעוד 5-10 שנים, כי ארגונים קונים תוכנות על מנת להשתמש בהם לטווח ארוך", אמר פרדריק רוסו, סגן נשיא ב-Infor ל-EAM לאזור EMEA

פרדריק רוסו, סגן נשיא ב-Infor ל-EAM לאזור EMEA. צילום: ליאת מנדל

"חשוב לחשוב כיום על ניהול העתיד. ספק תוכנה טוב הוא כזה שמציע לארגון חזון, הערכה מה יהיה בעוד 5-10 שנים, כי ארגונים קונים תוכנות על מנת להשתמש בהם לטווח הארוך. ההערכה מה יהיה בעתיד ואיך הדברים ייראו מאוד חשובה עבורנו", כך אמר פרדריק רוסו, סגן נשיא ב-Infor ל-EAM לאזור EMEA.

רוסו אמר את הדברים בכנס שערכה GIV Solutions, המפיצה את פתרונות ה-EAM של Infor בישראל, ואף נבחרה לשותפת השנה שלה בשנים 2011, 2013 ו-2015. הכנס נערך הבוקר (ד') במלון שרתון בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מאות מומחים ולקוחות. באירוע צוינו 15 שנים ל-GIV Solutions ו-30 שנים ל-Infor.

הוא דיבר על עולם ה-EAM בעוד מספר שנים. "ניתן יהיה אז לקבל התראות למובייל על כשלים ובעיות במערכת, המערכת תענה טוב יותר על הצרכים ותיתן מידע רב. לכן האינטגרציה היא המפתח", הוסיף.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

עוד הוא אמר כי "המתכון להצלחה הוא להעסיק אנשים בעלי מוטיבציה וכאלה שמחויבים לחלוטין להצלחת הארגון. האנשים שמטמיעים את הפתרון הם המפתח להצלחה".

Infor על קצה המזלג

בדבריו ציין רוסו כמה נתונים על Infor: יש לה 90 אלף לקוחות בעולם, ביותר מ-190 מדינות וטריטוריות, עם הכנסות שנתיות של 2.8 מיליארד דולר וכ-14 אלף עובדים. החברה בונה פתרונות בענן ו-On Premise כאחד.

הוא דיבר על מספר מגמות בולטות כיום בעולם המחשוב: "הציפיות של הלקוח הן לחוויית משתמש טובה מאוד, נגישות למובייל ולטאבלטים, ויש מעבר לדיגיטל, שזאת אחת ההתמקדויות הגדולות שלנו. המגזר הציבורי מצפה לפתרון מלא ומקושר לניהול המידע והתשתיות שלו".

"אימוץ ה-SaaS (תוכנה כשירות) הולך וצובר תאוצה, מפני שזה קל להטמעה ולניהול. המכירות שלנו בתחום עלו בשנה האחרונה ב-125%", הוסיף רוסו. "בנוסף, העולם הולך כיום לאינטליגנציה מחוברת ולאינטרנט של הדברים – שתי מגמות שכלולות בגישה החדשה של Infor ובפלטפורמה שלה, שמבוססת על האינטרנט של הדברים".

"Infor נמצאת במגזרים שונים: המגזר הציבורי, בריאות, בתי חולים, ביטחון ועוד. אנחנו מציעים אפליקציות לניהול משאבי אנוש, CRM, שרשראות אספקה ועוד, וממוקדים בחוויית לקוח", אמר רוסו.

עוד הוא ציין ש-"עבר על Infor שינוי, היא משקיעה הרבה יותר במוצר ובחוויית הלקוח. החברה חוגגת 30 שנים של חדשנות".

לסיום אמר רוסו כי "GIV Solutions היא נציגת Infor EAM בישראל, משווקת ומיישמת את המערכת בהצלחה במגוון פרויקטים. Infor מעריכה את היכולות של GIV ואת היתרונות הוורטיקליים שהיא מפתחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים