פיני לנגמן התמנה למנהל פעילות ישראל ב-Roya VR

לנגמן יוביל את אסטרטגיית ומערך המכירות, התמיכה והשותפים של Roya VR בארץ ● לדברי החברה הברזילאית, המינוי מעיד על כוונתה לבסס את אחיזתה בשוק המקומי

פיני לנגמן, מנהל הפעילות של Roya VR בישראל

Roya VR, חברה ברזילאית שעוסקת בעולם המציאות המדומה, הודיעה על מינויו של פיני לנגמן למנהל הפעילות שלה בישראל. במסגרת תפקידו יוביל לנגמן את אסטרטגיית ומערך המכירות, התמיכה והשותפים של החברה בארץ.

תחום עיסוקה של Roya VR הוא הטמעת מציאות מדומה בשימושים עסקיים, בדגש על עולמות האדריכלות ועיצוב הפנים. היא מציעה פלטפורמה טכנולוגית לשיווק, בעיקר עבור חברות נדל"ן. הנהלתה פועלת מהאמזונס שבברזיל וצוותיה המקצועיים, בכלל זה אדריכלים ואנשי מקצוע נוספים, פרושים בדרום אמריקה, ארצות הברית, ישראל ורוסיה. Roya VR מסרה כי היא ביססה בשנה האחרונה את מעמדה ומספר הלקוחות שלה גדל, וכי מינויו של לנגמן מעיד על רצונה להרחיב את הפעילות שלה בשוק הישראלי.

לפני הצטרפותו ל-Roya VR שימש לנגמן במגוון תפקידים במערך התקשוב של צה"ל. לאחר מכן הוא היה מנהל הדטה סנטרים של Optunity, ניהל מרכז מצוינות לתלמידי תיכונים בפריפריה וסייע להקמת מרכז חדשנות בפארק ההיי-טק גב ים נגב בבאר שבע. לצד זאת, לנגמן משמש כפרויקטור באחת מחברות התחבורה הגדולות בישראל, וכן עוסק ביזמות פרטית ופיתוח קשרים עסקיים.

יניב עמראל, מנכ"ל Roya VR, אמר כי "לנגמן מתמחה ביצירת קשרים עסקיים, בעל היכרויות וקשרים מרובים במשק הישראלי ובעל ידע ומומחיות בתחומים מגוונים. הוא יסייע לנו להמשיך את הפריצה בשוק הישראלי, הגברת המודעות לתחומי עיסוקה של החברה, מכירת הפתרונות ובניית מערך שותפים אזורי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    איש אשכולות ובעל יכולות מדהימות בחירה מצויינת עלו והצליחו

אירועים קרובים