תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Aternity: הצגת גרסה 9, יום ג', 13 בספטמבר, אולם הכנסים ליאונרדו, נס, קרית עתידים, תל-אביב

מדידת ההשפעה העסקית של השינויים בתחנות הקצה

04/09/2016 12:32
אבנר מימון, מנהל פתרונות לניהול ושליטה בעולם הסייבר, NessPRO - קבוצת מוצרי התוכנה של נס

כתב: אבנר מימון, מנהל פתרונות לניהול ושליטה בעולם הסייבר, NessPRO – קבוצת מוצרי התוכנה של נס

כאשר אנו בונים ו/או משנים את תחנות הקצה, עלינו לקחת בחשבון את השיפור שאנו מעוניינים לתת למשתמשי הקצה, ולהיות מסוגלים לתת תיקוף להשפעה העסקית של השינוי על משתמשי הארגון.

ניהול ותפעול תחנות הקצה נועד לאפשר למשתמשי המחשב בארגון – משתמשי הקצה – סביבת עבודה נוחה ויעילה, כדי לאפשר למשתמשים לעשות את עבודתם ביצירת הערך לארגון.

כדי לאפשר זאת, עלינו לנטר באופן קבוע את חוויית השימוש של משתמשי הקצה במחשוב האישי ולבחון כיצד משפיע כל שינוי בעמדות הקצה. יש לבדוק לפני ואחרי השינוי, להיות מסוגלים למדוד באופן מדויק מה המשמעות של כל שינוי על יעילות העבודה, תוך תפיסת ROI כוללת, גם של מחיר השינוי וגם ההשפעה על המשתמש.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מציעה את מערכת Aternity כמערכת היחידה הקיימת כיום אשר מאפשרת מדידה אמיתית של חוויית המשתמש. המערכת מודדת את הפעילות של כל משתמש (לכל המשתמשים בארגון) על תחנת הקצה, ומאפשרת לדעת את הזמן הממוצע אשר לוקח למשתמשי הקצה לבצע כל פעילות עסקית. כך ניתן לקבל מדד אמין וחד-ערכי להשפעה של כל שינוי בתחנות הקצה על יעילות עבודתם של המשתמשים.

למערכת Aternity מספר רב של לקוחות בישראל  בשוקי הביטוח, הבטחון, הבריאות ועוד.

מערכת Aternity מאפשרת לבצע מדידה על כל סוג חומרה ועל כל סוג של טכנולוגיה, ובנוסף לחוויית השימוש לקבל תמונת מצב מלאה לגבי כל מה שמתרחש בתחנת המשתמש בעת ביצוע העבודה השוטפת. המערכת מאפשרת לדעת מה היה השימוש במשאבים, איזה תהליכים פעלו ברקע, אם היו קריסות או האטה, ממה הן נבעו ועוד.

המערכת תומכת בכל סוגי תחנות הקצה, כולל תחנות עבודה, מחשוב נייד, VDI ,Citrix וכן במשתמשים ניידים.

Aternity אירחה לאחרונה אירוע ייחודי לקבוצה נבחרת של מנהלי IT בכירים בנושא שיטות עבודה מומלצות לגבי תיקוף (validating) ההשפעה העסקית של החדשנות בתחום ה-IT, המתאפשר באמצעות ניטור חוויית משתמשי הקצה. שני דוברים מבנק ברקליס (Barclays) העולמי הסבירו לקהל כיצד Aternity אפשרה להם לממש את היתרונות הבאים:

● הצדקת היתרון שיש ליוזמות בתחום ה-IT לגבי העובדים והעסק.
● הפחתת עלויות תפעול ואספקה תוך שיפור רמות שביעות הרצון של הלקוחות.
● ניהול IT פרואקטיבי ממוקד-משתמש, באמצעות הבנה קלה של ביצועי משתמשי קצה והשגת התרעה לגבי בעיות לפני שיש השפעה על שירות ה-IT והפרודוקטיביות של העובדים.
● תיקוף יוזמות לניהול שינויים על ידי הבנת ההשפעה על חוויית משתמשי הקצה ופעילויות עסקיות קריטיות.

הפתרון של Aternity מאפשר לערוב לשינוי המתבצע ב"מגדלים טכנולוגיים" ולספק עובדות ומדדים כמותיים, לא מדדים סובייקטיביים, כיצד השינוי משפיע על אספקת השירותים לעובדים ולמשתמשי הקצה.

רצוי שארגונים יחשבו מסלול מחדש בכל הקשור לשליטה בתחנות הקצה. שליטה בתחנות הקצה משמעותית לארגון יותר ממה שמקובל לחשוב. השליטה בתחנות הקצה משפיעה על הפרודוקטיביות הארגונית ומגדילה אותה, ומעלה את רמת אבטחת המידע.

אירועים קרובים