אלן דג'נרס יוצאת עם ליין אימוג'ים משלה

ההרחבה שתורמת מנחת הטלוויזיה המפורסמת לממלכת האימוג'ים, מגיעה לאחר שדג'נרס הואשמה בגזענות בשל שיתוף מם של עצמה רוכבת על גבו של האצן האולימפי אוסיין בולט ● נקווה שהאימוג'ים החביבים יחזירו אותה לחיקו החם של הציבור האמריקני

אלן בכל מקום. Emoji Exploji

המגישה הפופולרית אלן דג'נרס – הנשואה לשחקנית פורשיה דה רוסי – החליטה ללכת במסלול הדיגיטלי של ידוענים כמו ג'סטין ביבר, צ'ארלי שין, קים קרדשיאן, צ'יינה, אמבר רוז, וויז קאליפה ואחרים, במטרה לפתות את חסידיה הרבים במדיה החברתית – 120.6 מיליון העוקבים שלה ליתר דיוק – והודיעה בסוף השבוע על שיגור ליין של סמלי אימוג'י (Emoji) המותאם אישית למותג הנושא את שמה.

Emoji Exploji הוא שמה של האפליקציה של דג'נרס, שמספקת את הסמלים החדשים הכוללים בין השאר: "עיני לב של אלן", "תחתוני מתאגרף של אלן", "סאגוויי אלן", ואפילו אימוג'י שמציג ריקוד חמוד של השחקנית שדיבבה את "מוצאים את דורי", כמחווה לריקוד של הקהל בהפסקות הפרסומות של תכניתה.

טלטלה לא קטנה

דג'נרס, שזוכה לרוב לאהדה גדולה בקרב הקהל האמריקני ושמחזיקה ברקורד המכובד של 28 פרסי אמי, מציגה את ליין האימוג'ים שלה לאחר שלאחרונה חוותה טלטלה לא קטנה – מנחת הלייט נייט הואשמה בגזענות עקב מם ששיתפה, ובו היא נראית רוכבת על גבו של האצן האולימפי אוסיין בולט, הג'מייקני כהה העור. לשיתוף המם הוסיפה דג'נרס כיתוב שבו נאמר: "ככה אני מבצעת סידורים מעתה ואילך".

למרות שלאחר הפרסום הקונטרוברסלי הזדרזה אלן וכתבה פוסט נוסף שבו טענה ש"אני מאוד מודעת לגזענות שקיימת במדינה שלנו. זה הדבר הרחוק ביותר ממי שאני", ועל אף שטענה שהפוסט המקורי היה הומוריסטי, האמריקנים הגיבו ברשתות החברתיות והתנגחו במנחה הגאה החביבה עליהם ואף זה בזה. האצן המפורסם לא הגיב מילולית למם אבל שיתף את התמונה בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו.

חסידיה האדוקים של דג'נרס ישמחו בוודאי לדעת שמחיר האפליקציה עומד על 1.99 דולר ושהיא זמינה הן בעבור משתמשי iOS והן למשתמשי אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים