ביורן רסמוסן, CA: "נספק תוכנות שניתן יהיה להציע אותן גם במודל המסורתי וגם ב-SaaS"

"נעשה זאת לאור השינוי שעובר על עולם המיחשוב בשנים האחרונות וכדי להגדיל את ההיצע ללקוחות", אמר רסמוסן, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל טכנולוגיות באזור EMEA של החברה, בכנס CA ManageTech 2009 ● הוא הוסיף, כי "נספק פתרונות גם במסגרת מיחשוב הענן, גם במסגרת מרכזי המיחשוב או מיקור-חוץ, וגם במסגרת פנים ארגונית" ● לדבריו, כבר בימים אלה קיימים מספר מרכזי מיחשוב ברחבי העולם, שבאמצעותם מספקת CA מספקת שירותי On Demand ללקוחותיה

"CA החלה להיערך לאספקת תוכנות שניתן להציע ללקוחות גם במודל המסורתי, באמצעות רישיונות עבור מכונה, וגם בתוכנה כשירות (SaaS), לאור השינוי שעובר על עולם המיחשוב בשנים האחרונות וכדי להגדיל את ההיצע ללקוחות", כך אמר ביורן רסמוסן, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל טכנולוגיות באזור EMEA של החברה, בכנס CA ManageTech 2009, שהתקיים אתמול (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. לדברי רסמוסן, כבר בימים אלה קיימים מספר מרכזי מיחשוב ברחבי העולם, שבאמצעותם מספקת CA מספקת שירותי On Demand ללקוחותיה.

הוא הוסיף, כי האסטרטגיה של CA היא להוביל את תחום ניהול ה-IT בארגונים ולספק ללקוחותיה את הכלים הדרושים למתן שירותי IT איכותיים. לדבריו, "המציאות מראה שלא לכל לקוח יש את התקציבים הדרושים ליישום פתרונות לניהול ה-IT שיאפשרו לו להגיע ליעילות המרבית. קיימים הרבה מאוד ארגונים קטנים המפעילים יחידות מחשב עצמאיות, ללא יכולת לרכוש כלים מתקדמים בתחומים כמו שו"ב ואוטומציה של תהליכים. לארגונים כאלה אנחנו ממליצים לשקול היטב אופציה של קבלת שירותים בתחום התשתיות מגוף חיצוני המתמחה בכך, ולהפנות את עיקר המאמצים לפיתוח היישומים המסייעים לליבת העסקים שלהם".

"היעד של CA לעתיד הקרוב הוא להגדיל את היקף העסקים על ידי הרחבת הפתרונות לתחומים כמו וירטואליזציה ומיחשוב ענן", אמר רסמוסן. "האסטרטגיה שלנו לשנים הבאות היא להציע ללקוחותינו מספר חלופות לשימוש בתוכנות שלנו, וזאת בהתחשב בצרכים הספציפיים של כל לקוח ובהיקף השימוש שלו בתוכנות. אנחנו חוזים שינוי מהותי במודל העסקים בין לקוח לספק בתחום ה-IT ונערכים למתן פתרונות לניהול ה-IT גם במסגרת מיחשוב הענן, גם במסגרת מרכזי המיחשוב או מיקור-חוץ, וגם במסגרת פנים ארגונית. נתמוך בשינויים שיחולו בשנים הבאות בכל תחומי ה-IT ונספק את הפתרונות לניהולו".

עוד אמר רסמוסן, כי "בעולם הווירטואליזציה והענן, הלקוח מעוניין לרכוש שירות ולשלם בהתאם לרמה (ה-SLA) הדרושה לו, ללא קשר ל-'קופסה השחורה' שבאמצעותה השירות ניתן. המשא ומתן בין הלקוח לבין ספקי שירותי ה-IT שלו יהיה מבוסס אך ורק על הצרכים העסקיים של הלקוח, ללא קשר ליצרן החומרה או לגודל המחשב עליו הוא יעבוד בפועל. נדבר עם הלקוחות במושגים של תועלות עסקיות בלבד. לעומת זאת, מול ספקי שירותי ה-IT נדבר במושגים טכנולוגיים, כגון: אוטומציה של תהליכים, ניהול ה-IT, אבטחת המידע וניהול אמצעי האחסון".

לדעתו של רסמוסן, שוק המיחשוב הישראלי הוא אחד היצירתיים ביותר באירופה בפרט ובעולם בכלל. הוא אף התייחס לחיוב לרמה המקצועית ולהישגים המקצועיים של הסניף הישראלי של החברה.

CA

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים