מלם מערכות תבצע פרויקט מחשוב גדול בלאומית; ההיקף: 20 מיליון שקלים

הפרויקט כולל הטמעת מערכת SAP S/4 HANA בקופת החולים ואירוח תשתיות במודל של מיקור-חוץ ● תוקפו הוא לחמש שנים

מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות המידע של לאומית שירותי בריאות. צילום: קובי קנטור

מלם מערכות תוכנה מקבוצת מלם תים זכתה בימים האחרונים במכרז של לאומית שירותי בריאות להקמת מערכת לניהול משאבי הארגון, בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים. הקמת המערכת תתחיל בספטמבר הקרוב.

במסגרת ההתקשרות תקים חטיבת היישומים של מלם מערכות תוכנה בלאומית את מערכת S/4 HANA מבית סאפ (SAP). התוכנה תשמש את אלפי עובדי החברה, שפרוסים בכ-250 מרכזים רפואיים ברחבי הארץ. ההתקשרות כוללת אירוח תשתיות בדטה סנטר ותחזוקה במודל של מיקור-חוץ לחמש שנים.

המערכת החדשה תחליף את המערכת הקיימת, של מוניטין, והיא תומכת בדרישות העסקיות והרגולטוריות של לאומית.

לאומית שירותי בריאות יצאה למכרז לאחר שקיבלה שתי החלטות מרכזיות: ליישם מערכת של סאפ, ושאגף מערכות המידע של הקופה ימשיך להתמקד בפיתוח מערכות המשפרות את השירות הרפואי והמנהלי שלה.

עינת זרמי, מנהלת חטיבת יישומים במלם מערכות, ציינה כי החברה היא "שותף של סאפ עם עשרות פרויקטים מוצלחים בארגונים מובילים במשק, ויכולת לתת פתרון מלא של אירוח תשתיות ותחזוקה במודל של מיקור-חוץ. מערכת SAP S/4 HANA מאפשרת עושר פונקציונאלי ושימוש בממשק משתמש חדשני, ומביאה יכולות אנליטיות מתקדמות".

אלה פרגר, מנהלת לקוחות מגזר בריאות וכימיה בסאפ ישראל, אמרה כי "פתרון SAP S/4 HANA מאפשר לפשט את התהליכים העסקיים בארגון. הפרויקט יאפשר ללאומית להתמקד בפעילות הליבה העסקית שלה. אנחנו נלווה אותו באופן שוטף, לכל אורך הדרך".

מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות המידע של לאומית שירות בריאות, אמר כי "אנחנו בטוחים שמלם מערכות תוכנה תדע ליישם ולהטמיע את המערכת בצורה טובה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים