הסתיימה תחרות ITAwards 2009

כ-150 פרויקטים הוגשו לתחרות השנה, כ-50 עלו לשלב השני ● טקס הכתרת הזוכים יערך במעמד השר אבישי ברוורמן ב-10 בדצמבר ● חבר השופטים מדווח על רמה גבוהה של פרויקטים ותחרות צמודה בין הארגונים הגדולים במשק

תחרות מצטייני המיחשוב של אנשים ומחשבים, ITAwards 2009, הנערכת זו השנה השביעית ברציפות, הגיעה בימים אלה לסיומה. טקס הכתרת הפרויקטים הזוכים ייערך ב-10 בדצמבר במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, במעמד השר לענייני מיעוטים, פרופסור אבישי ברוורמן. את האירוע יפתח איציק מלאך, ראש מת"מ וחבר הנהלת בנק לאומי, שיסביר איך מובילים ארגון גדול.

למרות שנת המיתון, נרשמה הפעם בתחרות ההשתתפות ערנית ביותר. בסך הכל הוגשו כ-150 פרויקטים ממגזרים שונים. התחרות נערכת בשלושה שלבים: השלב הראשון מתבצע באמצעות הווב, ובמסגרתו קורא חבר השופטים – המונה כ-40 איש – את המצגות שנשלחו על ידי הארגונים השונים וממליצים על הפרויקטים שייעלו לשלב השני.

בשבוע שעבר נערך שלב השיפוט השני, אליו עלו 50 הפרויקטים שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב הראשון, בהתאם לתקנון התחרות. בשלב זה הופיעו נציגי הארגונים בפני שני צוותים של שופטים, ובמשך שבע הדקות שהוקצו להם, היה על כל אחד לשכנע את חבר השופטים מדוע הפרויקט שלו הוא הראוי לפרס.

צוות השופטים ביקש לציין את הרמה הגבוהה של הפרויקטים שהוגשו השנה, ודיווח על קושי לבחור. בין הארגונים שעלו לגמר, ניתן לציין את בנק לאומי, בנק פועלים, בנק דיסקונט, בנק ירושלים, לאומי קארד, רשויות מקומיות כגון עיריית פתח תקווה, רעננה, הוד השרון ותל אביב, יבואנית הרכב כלמוביל, ממשלת ישראל, משטרת ישראל, צה"ל, בזק בינלאומי, סלקום, פרטנר, רשת מלונות פתאל, מכבי שירותי בריאות, שירותי בריאות כללית ועוד. בימים אלו מסכמים צוותי התחרות את התוצאות, והודעות ימסרו בקרוב לארגונים הזוכים.

יו"ר חבר השופטים הוא עו"ד אביב אילון, המשמש גם כיועץ משפטי של התחרות. בצוות השופטים חברים מנמ"רים, יועצי מיחשוב, עיתונאים ואנליסטים. צוות מנהלת התחרות מטעם אנשים ומחשבים כולל את חגית קדם – מנהלת התחרות, יפית אלירז – מנהלת פורום C3, נטלי גבאי – סמנכ"לית אירועים, יהודה קונפורטס – העורך הראשי ופלי הנמר – יזם ונשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

בינואר 2010 צפוי להיערך טקס הכתרת המנמ"רים המצטיינים של השנה בקטגוריות האישיות. המנמ"רים ייבחרו בהליך שיפוט נפרד, במסגרת ועדה בראשותו של פרופסור גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. מנמ"רים הרואים עצמם כמועמדים לתואר מנמ"ר השנה, מוזמנים להגיש את מועמדותם בהקדם ליפית אלירז, מנהלת פורום C3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים