Cloudway תפיץ את פתרונות Kemp Technologies

החברה תהיה אחראית על ניהול ופיתוח השוק בישראל וכן על מינוי משווקי משנה ● Kemp מפתחת פתרונות בתחום האצה, אבטחה ושיפור חוויית המשתמש של אפליקציות

אורן סבג, מנכ"ל משותף ב-Kemp Technologies

Cloudway, המייצגת פתרונות בתחום הענן, חתמה על הסכם ייצוג והפצת פתרונות אבטחת והאצת אפליקציות של Kemp Technologies. החברה תהיה אחראית על ניהול ופיתוח השוק בישראל וכן על מינוי משווקי משנה.

Kemp Technologies מפתחת פתרונות בתחום האצה, ואבטחה ושיפור חווית המשתמש של אפליקציות (Load Balancers). לחברה למעלה מ-26 אלף הטמעות של פתרונותיה ברחבי העולם. מינוי Cloudway מהווה חלק מהחלטה אסטרטגית להרחיב פעילותה בשוק הישראלי, אשר מהווה פוטנציאל שוק של כ-5% משוק ה-IT העולמי.


לדברי אורן סבג, מנכ"ל משותף ב-Kemp Technologies, "פתרונות החברה מסייעים לארגונים ברחבי העולם להשיג ביצועים גבוהים לסביבות וירטואליות, אפליקציות Web ויישומים פנים ארגוניים כגון: Exchange ,Lync ,VDI וכדומה.

סבג הוסיף כי "הפתרון מסייע להפחית עלויות תחזוקה בזכות מערכת ידידותית מאוד למשתמש והגדרות מותאמות אפליקציה. החברה דורגה על ידי גרטנר (Gartner) כמובילת רביע החזון בזכות ההגדרה שלה את הכיוון שאליו הולך שוק ה-ADC והיא ממוצבת בחמישיה הפותחת של התחום לצד חברות כמו סיטריקס (Citrix), F5 ,A10 ורדוור (Radware)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים