Teraworks תשווק את פתרונות Okta בישראל

המערכת של Okta מאפשרת ניהול הרשאות גישה ושמירה על המידע הרגיש, באמצעות זיהוי ואימות המשתמשים במעגלי הפעילות השונים - החל מעובדים, לקוחות ועד ספקים

אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד. צילום: יח"צ

יוניקלאוד (UniCloud), מקבוצת יוניטסק, המייצגת בלעדית בישראל את Okta, ספקית הזיהוי ואימות המשתמשים באפליקציות ארגוניות מבוססות ענן, בחרה לאחרונה ב-Teraworks כשותף אסטרטגי לשווק את פתרונות החברה בארץ.

במסגרת ההסכם, תפעל Teraworks לקדם את פעילות Okta מול לקוחותיה.

המערכת של Okta מאפשרת ניהול הרשאות גישה ושמירה על המידע הרגיש, באמצעות זיהוי ואימות המשתמשים במעגלי הפעילות השונים – החל מעובדים, לקוחות ועד ספקים וכד'.

בצורה כזו הם יוכלו להתחבר מכל מכשיר לאפליקציות הארגוניות, הן מבוססות הענן והן מבוססות On-premise – מנקודת גישה אחת בלבד (SSO) באמצעות סיסמה אחידה תוך יצירת אמצעי אימות גבוהים יותר לאפליקציות הקריטיות בארגון. כך ניתן ליצור סביבה בטוחה יותר לעובדים תוך שמירה על חוויית משתמש טובה ולאפשר להם לעבודה בצורה פשוטה וקלה יותר מכל נקודה ובכל זמן.

לדברי אריה גליקמן, מנכ"ל יוניקלאוד, "Okta ממשיכה להתרחב בישראל ואנו שמחים לפעול בשילוב כוחות עם Teraworks כדי לבסס אותה כספק מוביל בתחום הזיהוי ואימות המשתמשים בענן. אנו בטוחים כי המקצועיות והניסיון של Teraworks יאפשרו לנו להגיע למגוון רחב יותר של ארגונים ולאפשר להם להבטיח ניהול טוב יותר לזיהוי המשתמשים בגישה למידע הארגוני".

איציק חנן, מנכ"ל Teraworks, אמר כי "אנו מודים ליוניקלאוד על השותפות והאמון שנתנו בנו. אנו תומכים במעבר ארגונים לשימוש בפלטפורמות ענן היברידיות, ועל כן שיתוף הפעולה עם יוניקלאוד לקידום Okta בישראל הינו מהלך טבעי עבורנו. במציאות של ריבוי אפליקציות ארגוניות בענן ומעבר אסטרטגי של ארגונים לשימוש בהם, נדרשת מערכת ניהול זהויות יעילה ואחידה ו-Okta מספקת מענה כולל לצורך זה. נמשיך ביחד את תנופת העשייה של החברה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים