סקיילקס תספק לממשלה מכשירי סמסונג בעשרות מיליוני שקלים

החברה זכתה במכרז של החשב הכללי, במסגרתו היא תספק למשרדים השונים כ-50 אלף מהמכשירים הבולטים של הענקית הדרום קוריאנית, בעלות של כ-1,800 שקלים למכשיר

במה ה-S8 יהיה שונה מקודמיו, ה-S7 וה-S7 Edge? מקור: אתר החברה

סקיילקס-סאני, היבואנית הרשמית של סמסונג מובייל (Samsung Mobile) בישראל, תספק למשרדי הממשלה את מכשירי סמסונג, לאחר שזכתה במכרז החשב הכללי במשרד האוצר. החברה תספק למשרדי הממשלה את דגמי הדגל של סמסונג – Galaxy S7 ,S7 edge ,S6 ו-S6 edge – וכן את דגמי ה-A510 ,J120 ,J510 ו-J710.

כפי שמסרה לבורסה, בשלב זה אין ביכולתה של החברה להעריך את היקף ההכנסות הצפויות מאספקת מכשירי הסלולר. זאת, משום שעל פי תנאי המכרז,  היקף ההזמנות בפועל של מכשירי סמסונג מותנה בשיקול הדעת של משרדי הממשלה השונים ובהתאם לצרכי המשתמשים. אולם, להערכתה יעמוד היקף זה על עשרות מיליוני שקלים.

ענת כהן-שפכט, מנכ"לית סקיילקס-סאני. צילום: תמר מוצפי

ענת כהן-שפכט, מנכ"לית סקיילקס-סאני. צילום: תמר מוצפי

לפי הערכות, מדובר על כ-50 אלף מכשירים, בעלות ממוצעת של כ-1,800 שקלים לכל אחד מהם, ומכך – על היקף של כ-90 מיליון שקלים.

הפרדה לשני מכרזים

בפעם הראשונה השנה הפריד החשב הכללי את מכרז הסלולר לשני מכרזים – האחד על השירותים והשני על רכש ציוד הקצה והרט"ן, ובכך הפריד בין רכישת המכשיר לעסקת חבילת התקשורת. המטרה היא לפתוח את שוק הסלולר לתחרות.

מכרזי ציוד הקצה נערכו לפי "סלים", כשלכל "סל" תכולה שונה. בסל של מכשירי סמסונג זכתה, כאמור, היבואנית סקיילקס במקום הראשון, שהשתתפה בהליך התמחרות מול ארבע המפעילות הסלולריות HOT Mobile, סלקום, פלאפון ופרטנר. בשעות אלה נערך הליך התיחור המקוון על הסלים האחרים.

ענת כהן-שפכט, מנכ"לית סקיילקס-סאני, אמרה כי "בחירתה של החברה כספק לגיטימי והזכייה במכרז משקפת את האמון שניתן בנו. הרחבנו את פעילותנו במסגרת השוק הפתוח והצלחתנו להגדיל משמעותית את הנתח של סמסונג בשוק הישראלי, תוך פתיחת פער גדול מול המתחרים האחרים בשוק".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר

    אזרח ומודי - אין עליכם !! מה אתה מבין בדיוק מודי? איך הבנת מהכתבה ש-s7 עולה לעובד מדינה חצי? כתוב במפורש שעלות ממוצעת למכשיר תעמוד על 1800. ז"א שיש מכשירים בכמעט 4000 ומכשירים בפחות מ-800. ואתה אזרח יקר ומודאג, מה ברור לך בדיוק? שאנשים בדרגות בכירות (בודדים בכל משרד, יחידה או גוף) שעושים שימוש הרבה מעל הנורמה במכשירים יקבלו מכשירים פשוטים שנתקעים ללא הרף וחווים תקלות חדשות לבקרים? אף אחד לא חי על חשבונכם, עובדי המדינה - 80 אלף מתוכם (80%) מקבלים מכשירים פשוטים ביותר בתשלום מוזל. עובד שלא מעוניין במכשיר הפשוט מוזמן לקנות חדש על חשבונו ומכיסו ללא הטבות.

  2. מודי

    עכשיו אני מבין כיצד אני מסבסד את 50 אלף המכשירים לצרכן הפרטי דגם 7s edge עולה כמעת 3900 ש"ח לעובד מדינה חצי 1800 בעקבות מכרז כזה סאני עושה עלינו יופי של קופה

  3. אזרח

    ברור שמשרתי הציבור חייבים את המכשירים הטובים ביותר על חשבון הציבור כמובן..

אירועים קרובים