iPhone 7 – כל השמועות וההדלפות

ההשקה של המכשיר החדש של אפל מתקרבת, והעולם הטכנולוגי כולו עסוק בניחושים ● רק בשבילכם - קצת סדר בבלגאן

אייפון. אילוסטרציה: BigStock

ככל שהולך ומתקרב מועד ההשקה הצפוי של ה-iPhone 7 (לפי ניחושים והשערות) כך הולך וגדל דם זרם השמועות וההדלפות הנוגעות לו.

בסיכום ביניים, עד שתקפוץ איזו ידיעה-שמועה-הדלפה-תמונה חדשה ברשת, אמתית או מזויפת, "ידוע" כבר, כי דגמי ה-7 וה-7 פלוס יכללו שדרוג משמעותי של המצלמה, כשהשמועה האחרונה מדברת על מנגנון צילום של שתי מצלמות. בתמונה מודלפת לכאורה שהציג אתר Weibo, נראות בבירור שתי מצלמות (ונטען כי שתיהן באיכות של 12 מגה-פיקסל). עוד אפשר לראות בצילום, כי עדשת המצלמה בדגם 7 בגודל 4.7 אינץ' גדולה ב-25% מקודמתה, אם כי באתר לא מציינים את אפיוני הרכיבים.

בפוסט אחר באותו אתר פורסם גם סרטון בן 30 שניות, המשווה בין דגם ורוד-זהב של iPhone 7 החדש לדגם ורוד-זהב של iPhone 6, ונראים בו כל השינויים שנכתב עליהם באחרונה.

הווידיאו מציג מכשיר דמה של iPhone 7 בצבע ורוד-זהב. אין בו שקע האוזניות המוכר, ובתחתית המכשיר שקע Lightening ושני סובכי רמקולים. גם עדשת המצלמה ממוקמת בגב המכשיר, במקומה הרגיל. ההערכה לגבי איכות המצלמה היא, שאפל תותיר אותה במגבלות 12 מגה-פיקסל, אבל תעלה את כמות האור לכל פיקסל כדי להשיג תוצאות טובות יותר ועם פחות "רעשים" בתנאי תאורה ירודים.
בסרטון אפשר לראות גם את קווי האנטנה, שמראיהם עודן לעומת דגם ה-6 ופס המתכת נראה לעין בקצוות המעוגלים של המכשיר.

לפי הסרטון, המכשיר לא זכה לשינוי עיצובי משמעותי, פרט לכך שגב המכשיר חלק יותר, ואין בו את שני הפסים האופקיים הקיימים בדגמי ה-6 – אחד למעלה ואחד למטה.

בשבועות האחרונים פורסמו צילומים רבים של המכשיר החדש לכאורה, שנראים בהם מכשירים iPhone 7 סיניים מזויפים של יצרנים סיניים, אבל מכל התמונות והצילומים לכאורה אי אפשר להסיק על השדרוגים שאפל (Apple) תערוך ברכיבים הפנימיים, כמו המעבד, או במפרט הטכני של המצלמות.

דיווחים שונים אף ציינו שאפל תשנה את האחסון הבסיסי מ-16 ג'יגה-בייט ל-32 ג'יגה-בייט ועד אפשרות של 256 ג'יגה-בייט. באתרים גם הופיעו כמה ידיעות על אפשרות של דגם שלישי, PRO, אח למכשיר ה-7 פלוס בגודל 5.5 אינץ', שיכלול איזשהו שקע חכם.

אם הניחושים נכונים, ואפל תשיק את המכשיר בתחילת הסתיו, קרוב לוודאי במחצית הראשונה של ספטמבר – ההזמנות של המדיה לאירוע תישלחנה קרוב לוודאי בסוף אוגוסט.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים