תוכן שיווקי

Backed בחרה ב-DMWay כפלטפורמה לחיזוי אנליטי

19/07/2016 16:10
טל יציב, מנכ"ל Backed

חברת הפינטק האמריקנית, Backed, מציעה הלוואות אישיות לקהל לקוחות רחב בארצות הברית, ומסייעת להם להשיג פתרונות מימון אטרקטיביים על ידי הוספת ערב לבקשת ההלוואה. החברה משתמשת בפלטפורמה של DMWay לבניית ותחזוק מודלים לחיתום, הנשענים על פרמטרים רבים ואנליטיקה מתקדמת.

לדברי טל יציב, מנכ"ל Backed, "בחרנו במוצר של DMWay כי הוא מותאם לצרכינו כחברה בצמיחה. המוצר קל ופשוט להפעלה בידי מנהלים שאינם סטטיסטיקאים מקצועיים, ומאפשר לנו לייצר מודלים איכותיים בזמן קצר ביותר, ועל-ידי כך להגיב במהירות לשינויים הנדרשים בשווקים הפיננסיים".

גיל נזרי, מנכ"ל DMWay

גיל נזרי, מנכ"ל DMWay

לדברי גיל נזרי, מנכ"ל DMWay, "אנחנו מאוד גאים על הצטרפותה של Backed למועדון ההולך וגדל של לקוחותינו בארץ ובעולם. שוק ההלוואות הוא מהתחרותיים ביותר, ומה שמבדיל בין שחקנים בשוק לבין מובילי השוק, הוא מתן הצעת ערך אטרקטיבית ללקוחות, המושפעת בין היתר משימוש מאסיבי בטכנולוגיות חדשניות מובילות כמו זאת של DMWay".

תנאים מועדפים ללווים

Backed היא חברת פינטק חדשנית, המציעה ללווים גישה מהירה למימון בתנאים נוחים דרך תהליך אוטומטי ופשוט למשתמש. באמצעות מודל הערכת הסיכון הייחודי של החברה, Backed היא החברה היחידה המאפשרת ללווים להוסיף ערב להלוואה כדי להשיג ריבית מוזלת או כדי לסייע להם לעמוד בתנאי קבלת ההלוואה. מנגנון אופציונלי זה מאפשר לחברה להציע תנאים מועדפים ללווים, תוך הורדה משמעותית של סיכון חדלות פירעון.

Backed מציעה הלוואות אישיות למטרות שונות לטווח של שנה, שנתיים, או שלוש שנים, בסכומים של בין 3,000 דולר ל-25 אלף דולר, ועם ריביות אטרקטיביות המתחילות ב-2.9% לשנה. נכון לעכשיו Backed מנפיקה הלוואות בשש מדינות בארצות הבאית. למידע נוסף, פנו לאתר החברה.

DMWay, מפתחת מערכת המאפשרת לייצר מודלים מדויקים של חיזוי אנליטי (predictive analytics) בעלות נמוכה ובזמן קצר ביותר (נמדד בדקות/שעות).

בזכות האוטומציה של המערכת, DMWay מקנה לארגונים המשתמשים במערכת גמישות רבה, ומנגישה את יכולת החיזוי האנליטי בקרב חתך רחב של עובדי הארגון. כך, DMWay מאפשרת לארגון להקדים לפחות בצעד אחד את האירועים העסקיים שפוקדים אותו, להפוך לפרואקטיבי, לשפר ביצועיים, להיות תחרותי באופן עקבי ומתמשך. למידע נוסף, פנו לאתר החברה.

אירועים קרובים