Salesforce.com תציע רשת חברתית לשימוש פנימי בארגונים גדולים

באמצעות הרשת, Salesforce Chatter, יוכלו העובדים לעדכן פרופילים, לשוחח עם עמיתיהם, לפרסם עדכוני סטטוס ולקבל עדכונים ישירות מעמיתים או מיישומים מיוחדים ● כן יהיה באפשרותם להצטרף לקבוצות כדי לקבל עדכונים ותכנים משותפים ● מאפייניה מזכירים את הרשתות החברתיות הכלליות, והיא אף תשתלב בטוויטר ובפייסבוק

חברת Salesforce.com הכריזה על רשת חברתית חדשה בשם Salesforce Chatter. מאפייני הרשת אמנם מזכירים את הרשתות החברתיות הכלליות, אולם זו מיועדת לשימוש פנימי בארגונים גדולים.

ברשת Salesforce Chatter יכולים העובדים לעדכן פרופילים, לשוחח עם עמיתיהם, לפרסם עדכוני סטטוס ולקבל עדכונים ישירות מעמיתים או מיישומים מיוחדים. כן ניתן להצטרף לקבוצות כדי לקבל עדכונים ותכנים משותפים. השירות משתלב בשתיים מהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר כיום – טוויטר (Twitter) ופייסבוק (Facebook).

מרק בניוף, מנכ"ל Salesforce.com, הכריז על השירות החדש בוועידת Dreamforce שעורכת החברה בסן פרנסיסקו. לוועידה הגיעו 19 אלף משתתפים – דבר שעשוי להעיד על הפופולריות הרבה שלה זוכים כיום שירותי האינטרנט ומיחשוב הענן.

לדברי בניוף, "לשם מה עליי להיות בקשר עם זרים בפייסבוק אם אני יכול ליצור קשר ברשת החברתית עם העובדים בחברה שלי? בעזרת Salesforce Chatter אני יכול לקבל עדכונים ישירות מהחברה שלי, לפי המודלים שאני בוחר ומידת השיתוף שלה אני זקוק".

בחברת המחקר גרטנר (Gartner) מעריכים שהרשתות החברתיות, ובמיוחד כאלה שפונות לארגונים דוגמת לינקדין (LinkedIn), יזכו לפופולריות רבה בארגונים גדולים.

ההשקה של Salesforce Chatter מתוכננת לשנת 2010, וחלק מהשירותים בה יוצעו בתשלום. חבילה שכוללת את Salesforce Content, שירותי Force.com וכן Salesforce Chatter, תעלה 50 דולרים לחודש למשתמש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים