yes העבירה את הגיבוי שלה לאתר יבמ

הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים בימים אלה ● היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים

מימין: עודד ברכה, system Win ב-yes; חנן בן דוד, מנהל המתקן ביבמ; דוד אניג'ר, מנהל תשתיות הרשת וחדרי המחשב ב-yes; נתן צוקר, מנהל מחלקת התשתיות ב-yes; ירון פרישמן, מנהל תחום מכירות Resiliency Services; שמוליק ששון, מנהל לקוח yes ביבמ; יקי חן, מנהל הפרויקט ביבמ; מאיר זמיר, אחראי DR ב-yes; רועי פולניקוויאט, מנהל פעילות Resiliency Services ביבמ; ומוטי סטמבולצ'יק, מנהל תחום תקשורת בהנדסה ב-yes

yes העבירה את הגיבוי של מערכות ה-IT שלה לאתר של יבמ (IBM) ישראל.

הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר ממיליון שקלים.

המניע לפרויקט היה רצון לשפר את השרידות של מערכות ה-IT של yes, לגבות מערכות אלו בצורה טובה ויעילה יותר ולהבטיח התאוששות מהירה שלהן במקרה של תקלה קריטית.

אתר הגיבוי של יבמ הושק לפני כמה חודשים. הוא משתרע על מאות מטרים רבועים, ולו תשתיות אנרגיה ומיזוג בהספקים של יותר מ-2 מגה וואט. האתר מציע שירותי תמיכה ובקרה המנוהלים סביב השעון, עם רמת שרידות וזמינות התואמת לדרישות תקן Tier3.

לדברי נתן צוקר, מנהל מחלקת התשתיות, yes, "אתר הגיבוי של הענק הכחול מספק ויספק את דרישות הגיבוי שלנו בשנים הקרובות. זהו מתקן העומד בסטנדרטים גבוהים ואנחנו מרגישים בטוחים להתארח בו". צוקר הוסיף כי "יבמ בעלת ניסיון רב בתחום האירוח. נוכחנו בכך כבר במעבר לאתר".

ירון פרישמן, מנהל תחום מכירות Services Resiliency, יבמ ישראל, הוסיף כי "פתרון הגיבוי והשרידות שאנו מספקים ל-yes, משלב אתר דטה סנטר חדשני, העומד בכל התקנים המחמירים בתחום ומציע רמת שירות גבוהה. זאת, לצד מקצועיות הנסמכת גם על המתודולוגיות והנסיון הרב שצברה יבמ מפרויקטים בתחום זה ברחבי העולם, כספק שירותי דטה סנטר וכאינטגרטור בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים