שוק מנועי החיפוש: בינג וגוגל ממשיכים לעלות, יאהו! מידרדרת

על פי נתוני חברת המחקר ComScore, מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט רשם עליה של חמש עשיריות בשוק האמריקאי, וכעת הוא תופס 9.9% מנפח השוק ● גוגל עלתה מ-64.9% ל-65.4%, ואילו יאהו! ירדה מ-18.8% ל-18%

בינג (Bing), מנוע החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft), ממשיך להתקדם בנפח השוק שלו מחודש לחודש, וגם באוקטובר הוא רשם עליה בשוק האמריקאי, מ-9.4% ל-9.9%. יחד עם זאת, עלייה זו אינה באה על חשבון גוגל (Google), שמנוע החיפוש שלה רשם עלייה זהה מבחינת נפח שוק, מ-64.9% ל-65.4%. יאהו! (!Yahoo) ממשיכה לאבד גובה, ונפח השוק שלה ירד בעוד שמונה עשיריות, מ-18.8% ל-18% בלבד.

הנתונים מתבססים על מחקר של ComScore ממנו עולה, כי הגולשים האמריקאים ביצעו 14.3 מיליארד חיפושים במהלך אוקטובר – עלייה של 3% לעומת החודש הקודם. האתרים של גוגל בלבד רשמו כ-9.36 מיליארד מהחיפושים, ואילו יאהו, שעדיין מדורגת במקום השני בתחום החיפוש, רשמה 2.57 מיליארד; בבינג בוצעו כ-1.41 מיליארד חיפושים.

לפי האתר StatConter, נכון להיום שולטת גוגל ביותר מ-90% משוק החיפוש העולמי, כשבינג מגיע ל-2.75% בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים