CloudCom תפיץ את פתרונות Samanage בישראל
מדובר פתרון מערכתי המיועד לניהול תהליכי השירות הפנים-ארגוני ומרכיבי ה-Asset בפרט, תחת קורת גג ניהולית אחת
Samanage הבינלאומית, המתמחה בפתרונות Service Desk & IT Asset, מינתה לראשונה בישראל כנציגותה את CloudCom.
בכך מחזקת CloudCom את מעמדה בייצוג סדרה נוספת של מוצרי ענן בתחומי התמיכה והשירות, שיתוף מסמכים, פורטלים ארגוניים, LMS, ניהול תהליכים, CRM ועוד.
Samanage הינה פתרון מערכתי המיועד לניהול תהליכי השירות הפנים-ארגוני ומרכיבי ה-Asset בפרט – והכול תחת קורת גג ניהולית אחת המהווה כלי ניהול ושליטה למנמ"ר.
בין יתר הפונקציונליות של המערכת, ניתן למנות בנוסף לניהול קריאות שירות ומעקב אחרי כל רכיבי החומרה בארגון (הממופים אוטומטית) גם ניהול רישיונות, חוזים, שינויים ותקלות, תקופות אחריות, ניהול רמות שירות, ניהול אפליקציות במכשירים הניידים, ניהול סיכונים, תמיכה בנוהלי ITIL, הפקת הזמנות רכש בכפוף למדרגי אישור ועוד.
בנוסף מאפשרת המערכת לנהל באמצעות Service Catalog מכלול רחב של תהליכים ארגוניים, ולשרת באמצעות Workflow חכם את כל מחלקות הארגון, לנהל מעקב התראות וחתימות עד לאישור סופי של תהליכים דינאמיים המוגדרים באופן קל ופשוט.
תגובות
(0)