גיא ריצ'קר, פריוריטי: "ההתעניינות ב-ERP בענן גוברת"

לדברי ריצ'קר, סמנכ''ל מכירות ושותפים עסקיים, "כל ספק ERP נדרש לוודא כי הענן שלו מאובטח, לא רק לטובת הרצה מתמשכת של העסק - אלא למניעת אובדן פרטי לקוחות ופגיעה במוניטין הארגון"

גיא ריצ'קר, מנהל חטיבת הפתרונות הקוגנטיביים ביבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

"ההתעניינות ב-ERP בענן בארגונים סוגרת את הפער לעומת ההתעניינות שהייתה בעבר בתחום ה-CRM בענן, שהחלה לפני כמה שנים עם צמיחת Salesforce. אנו מספקים פתרון ERP בכנן זה שנים". כך אמר גיא ריצ'קר, סמנכ"ל מכירות ושותפים עסקיים, פריוריטי (Priority Software).

ריצ'קר דיבר בכנס Cloud Today – המהלך האסטרטגי להצלחה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי ריצ'קר, "ההתעניינות של לקוחות ארגוניים עברה מה-CRM לעולמות ה-HR, עם פתרונות לתחומי הפיננסים, הלוגיסטיים והייצור – שזה ERP. ה-ERP כבר בענן, ולא מעט זמן".

האם יש לכם ענן אמיתי?

"אחת השאלות שאנו נשאלים כשאנו יושבים מול לקוח, היא 'האם יש לכם ענן אמיתי'? תפיסת הענן שלנו מעוצבת כך שהיא תענה על כמה קריטריונים: פתרון אשר מתארח בענן ציבורי; תשתית מרכזית המספקת צרכים לריבוי דיירים; גמישות ברישוי ותשלום לפי צריכה".

יתרונות הענן, ציין ריצ'קר, "נובעים בכמה מישורים: ההטמעה בענן מהירה יותר, הפתרון גמיש יותר בענן, ממשק המשתמש בענן הוא חדשני יותר, ה-ERP בענן הוא עשיר יותר בהיבט של הפונקציונליות". לדברי ריצ'קר, "האמירה לפיה הענן יהא זול יותר, לא תמיד נכונה". הוא הוסיף כי "הענן מביא עימו חדשנות לצד 'החזרת עטרה ליושנה' של אנשי ה-IT".

ללכת או לא ללכת?

"האמירה לפיה הענן לא מאובטח – אינה נכונה", ציין ריצ'קר, "כל ספק ERP נדרש לוודא כי הענן שלו מאובטח, לא רק לטובת הרצה מתמשכת של העסק – אלא למניעת אובדן פרטי לקוחות ופגיעה במוניטין הארגון".

לכן, אמר ריצ'קר, "על השאלה האם ללכת לענן או לא, התשובה היא 'תלוי'. יש שיקולים מכיוונים שונים, ונדרש לשקול אותם. יש לשקול כל מיני היבטים, כגון מצב הארגון, מידת ההשקעה ב-IT, הצורך בעדכניות, מידת האכיפה של הרגולציה, היבטי אבטחת מידע. שיקלו לעבור ל-ERP בענן לפי מידת הפונקציונליות, האמינות ועוד תחומים שנמצאים בסדר העדיפויות שלכם".

"הענן לא זר לנו", סיכם ריצ'קר, "אנו נותנים שירותי ERP מלאים בענן ללקוחות. לצד אלפי ארגוניםמ שהם לקוחות שלנו בעולם ה-ERP הידוע, יש לנו יותר מ-1,300 לקוחות ארגוניים בענן, ובכל מקרה – אין הבדל ביכולות שלנו לארגונים בשני הסוגים של מערכות ה-ERP. אנו מספקים פתרון ERP אמיתי בתצורת תוכנה כשירות, SaaS".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים