תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Software AG, יום ג' 28 ביוני, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

"הפלטפורמה הדיגיטלית של Software AG – מנוע טורבו לארגונים הרוצים לנצח במירוץ"

כך אמר ערן אלראי, מנכ''ל Software AG ישראל ● לדבריו, "הארגונים מודעים לכך שעליהם לגבש חזון עסקי, שיגובה באסטרטגיה דיגיטלית, אולם איננו יודעים מה יהיה בסופו של תהליך מעניין זה"

22/06/2016 17:59
ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

כתב: הילל יוסף

"אנו נמצאים בסיטואציה מאוד מאתגרת מול השאלה 'כיצד להיערך לעולם הדיגיטלי'. יש לא מעט אסטרטגיות דיגיטליות – אולם ישנן עדיין שאלות רבות פתוחות ללא מענה. השאלות הינן מהיכן תגיע ההזדמנות העסקית הבאה, מי הלקוח, מי המתחרים, היכן להשקיע ומה התועלת והערך המוסף שיניבו ההשקעות המתבקשות ועוד". כך אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

אלראי התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של Software AG, תחת הכותרת Adabas & Natural in the DIGITAL WORLD. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' 28 ליוני, במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה.


לדברי אלראי, "הארגונים מודעים לכך שעליהם לגבש חזון עסקי, שיגובה באסטרטגיה דיגיטלית, אולם איננו יודעים מה יהיה בסופו של תהליך מעניין זה. מציאות עסקית של אי-ודאות מחייבת את אנשי ה-IT להימצא צעד אחד קדימה, ולהביא לשולחנן של החטיבות העסקיות את הטכנולוגיות שתאפשרנה לארגון להיות מוביל שוק".

"ה-IT – לאחר חמישה עשורים – נדרש לגמישות מירבית", אמר אלראי. "אם אינך יודע לענות על צרכים משתנים בקצבים המהירים של היום – אתה הופך ללא רלוונטי".

"בשל המהפכה הדיגיטלית שודרג מעמדם הארגוני של אנשי ה-IT וכיום הם מוצאים את עצמם בדיונים עסקיים. עליהם לדעת לתרגם את השינויים העסקיים לשפה ה'מחשובית'. לדוגמה, מה המשמעות הטכנולוגית של משכנתא ללא ניירת, או פיתוח אפליקציה של הארגון".

לדבריו, "המנמ"ר כיום נדרש לוודא שהפתרון הטכנולוגי אותו הוא מציע ישתלב וימנף את התכניות העסקיות האסטרטגיות של הארגון. אם איש IT לא יבין את האילוצים העסקיים, הוא ייסוג לאחור ויחזור להיות 'מנהל יחידת מחשב' כמו פעם".

גמישות בעולם הדיגיטלי

ל-Software AG, אמר אלראי, "יש בסיס לקוחות איתן של כ-10,000 ארגונים, הפועלים שנים רבות עם מערכות ליבה קריטיות שפותחו בטכנולוגיות Adabas & Natural. האתגר הוא כיצד לאפשר לאותם אלפי ארגונים, המבוססים מערך ליבה – בנקים, חברות ביטוח, ממשלה – גמישות בעולם הדיגיטלי".

האתגר השני, הוסיף, "הוא לאפשר את אותה סביבה דיגיטלית עבור לקוחות ארגוניים שאינם יושבים על מערכות Legacy, אלה שיש להם מערכות ליבתיות בנות 15 שנה – אינטגרציה משמעותית שתתרום לעסקי הארגונים".

"Software AG צפתה לפני שנים את המהפכה הדיגיטלית הבאה, ובנתה עבור אותם לקוחות פלטפורמה עסקית דיגיטלית – DBP (ר"ת Digital Business Platform)", אמר. "היא בנויה בבסיסה כתשתית אינטגרציה הטרוגנית, וככזו – מאפשרת לחבר כל דבר לכל דבר. היא 'יודעת' לקחת את מימדי הענן, המחשוב החברתי, ועוד מימדים חדשים – ולחבר אותם באופן אינטגרטיבי לכל מקורות המידע הקיימים בארגון, כפלטפורמת אינטגרציה הטרוגנית".

היבט נוסף, על פי אלראי, הוא תחום ה-DI (ר"ת Digital Intelligence). "הדגש בעבר היה BI – ההיסטוריה והדו"חות. מה שהיה פעם – חשוב, אבל היום יש יכולת ניתוח בזמן אמת".

להתייעל בצורה מקסימלית

"ל-Software AG יש כלי המאפשר לעשות אנליטיקה עסקית ולקבל החלטות בזמן אמת, עם תובנות מושכלות מבוססות נתונים. רכיב נוסף הוא In-Memory-Data – טכנולוגיית אחסון ואחזור מידע על גבי הזכרון – המאיצה את הביצועים בערוצי הפעילות הארגוניים השונים ומאפשרת קבלת החלטות עסקיות מבוססות תוכנה בזמן אמת. אינטגרציה חזקה יכולה לאפשר למערכות להיות דיגיטליות על גבי התשתיות הקיימות".

"מימד רביעי הוא רכיב תוכנה המנהל ומגדיר את התהליכים, ומנטר את יישום התהליכים – Business Analytic Benchmark. המטרה היא לשקף לארגון מהו התהליך הקיים אל מול התהליך שהארגון מעוניין להגיע אליו, במטרה להתייעל בצורה מקסימלית".

Software AG ישראל, סיכם אלראי, "מובילה תחומים אלה שנים רבות בקרב ארגונים בשוק הישראלי, עם מחויבות עמוקה ללקוחותיה. כעת היא מציגה פלטפורמה של פתרונות חדשניים שזמינים כבר כיום, המאפשרים את המשך המסע לעבר הארגון הדיגיטלי. הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG הינה מנוע טורבו חיוני לארגונים המבקשים לנצח במירוץ הדיגיטלי".

אירועים קרובים