תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

"רדוור מספקת לארגונים את היכולת לעבוד בשקט ומעבירה את כאב איומי הסייבר"

כך אמר ארז ויטלשטיין, מנהל פעילות רדוור בישראל ומזרח אירופה ● לדבריו, "במציאות כזו ארגונים חייבים להגן על הפעילות של אתרי האינטרנט שלהם, על האפליקציות הארגוניות ועל תעבורת הרשת שלהם"

21/06/2016 11:36
ארז ויטלשטיין, מנהל פעילות רדוור בישראל ובמזרח אירופה

"הבסיס לפעילות של ארגונים בעולם הדיגיטל הוא החשיפה לאינטרנט. יותר ויותר לקוחות צורכים מידע, חדשות, שירותים ומוצרים בערוצי האונליין והמובייל של הארגונים, והמגמה הזו נמצאת בצמיחה אקספוננציאלית". כך אמר ארז ויטלשטיין, מנהל פעילות רדוור (Radware) בישראל ומזרח אירופה.

לדבריו, "במציאות כזו ארגונים חייבים להגן על הפעילות של אתרי האינטרנט שלהם, על האפליקציות הארגוניות, ועל תעבורת הרשת שלהם, זאת כדי לתמוך בפעילות שלהם באופן רציף וסדיר. אנחנו ברדוור מספקים לארגונים בדיוק את היכולת הזו – להתמקד בפעילויות הליבה שלהם, ואת הכאבים שמייצרים איומי הסייבר להעביר אלינו".


רדוור הינה ספקית עולמית מובילה של טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המאפשרים זמינות, ביצועים גבוהים והגנה של אפליקציות האינטרנט, מרכזי מחשוב והרשת הארגונית. למעלה מ-10,000 ארגונים גדולים בעולם עושים שימוש בטכנולוגיות רדוור, בהם: בנקים, חברות טלקום, תקשורת, אונליין, וטכנולוגיה.

לאחרונה רדוור השיקה שירותי ענן חדשים – מה כוללים שירותים אלה?
"שירותי הענן החדשים שהשקנו, מספקים יכולות חדשות להגנה מפני מתקפות מסוג מניעת שירות (DDoS). אחד השירותים שהשקנו – Always-On Cloud DDoS Protection Service – מספק לארגונים הגנה מפני מתקפות מניעת שירות באמצעות העברה רציפה של כלל תעבורת הארגון דרך ענן הסייבר שלנו".

"בנוסף השקנו שירות On-Demand Cloud DDoS Protection Service – המופעל כאשר הארגון נמצא תחת מתקפות מניעת שירות בקצבים גבוהים, ומנתב את תעבורת הארגון לסינון דרך ענן הגנת סייבר ייעודי".

"שירותי ה-Always-On וה-On-Demand החדשים שלנו מאפשרים זיהוי אוטומטי והתמודדות בזמן אמת עם מגוון רחב של מתקפות – כולל מתקפות מניעת שירות, מתקפות מורכבות בקצבים גבוהים (volumetric attacks), מתקפות מתפרצות (burst attacks), מתקפות מבוססות SSL, מתקפות zero-day, מתקפות  מסוג הזרקות SQL ועוד. השירות החדש הוא היחיד הקיים היום בענן המאפשר סיכול מתקפת מניעת שירות מוצפנות (על גבי SSL) תוך שמירה מקסימלית על חיסיון המידע של המשתמשים, והמשמעות היא שמערכות המידע של הארגון יכולות להמשיך לתפקד גם כאשר הוא נמצא תחת מתקפה".

מה מייחד את ענן הגנת הסייבר של רדוור ביחס לתחרות בתחום?
"ראשית, השירותים החדשים מצטרפים לשירותי הענן הקיימים של רדוור – Hybrid Cloud DDoS Protection Service ו- Cloud WAF Service. יחד הם מייצרים גמישות והתאמה מיטבית לצרכי הלקוחות בתחום פתרונות הגנת הסייבר בענן".

"הגנת הסייבר בענן מבוססת על כ-20 מרכזי סינון וניקוי אותם הקמנו ברחבי העולם המחוברים אלה לאלה, ומספקים רוחב פס עצום מימדים להגנה מפני מתקפות בהיקף של יותר מ-2 טרה ביט לשנייה".

"בנוסף, שירותי הענן שלנו מהווים פתרון היודע להתאים את עצמו בצורה אוטומטית להתקפות המורכבות והמתקדמות ביותר ולספק הגנה לאפליקציות משתנות. הפתרונות של רדוור עובדים בענן וכן בסביבת עבודה בתוך הארגון (on-premise) ומספקים פתרון היברידי. מגוון יכולות אלו מאפשר לרדוור לספק את הפתרון האופטימלי ללקוח".

"כמו כן, רדוור מציעה נדבך קריטי נוסף – הפעלה של חמ"ל סייבר ייעודי, ERT (ר"ת Emergency Response Team), הכולל מומחי סייבר המבצעים ניטור בזמן אמת של הרשת הארגונית. חמ"ל הסייבר נכנס לפעולה עם הסימן הראשון למתקפה כדי לסכל ולמנוע אותה בזמן אמת.

איך אתה רואה את הפעילות של רדוור עם שותפיה?
"אנחנו מעריכים מאוד את הפעילות שלנו עם שותפינו. אואזיס (Oasis), כשותף מקצועי בעל ידע וניסיון רב, ורדוור כיצרן טכנולוגי מוביל, עובדים יחד בצוותי חשיבה משותפים כדי ליצור מעטפת שלמה המכילה סל פתרונות רחב, למגוון אתגרים דינאמיים עמם מתמודדים ארגונים. שיתוף פעולה זה הינו פורה ותורם רבות להצלחה בפעילות עם לקוחותינו בישראל.

אירועים קרובים