תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Software AG, יום ג' 28 ביוני, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

"כל ארגון רוצה וצריך להיות דיגיטלי, עם יכולת תגובה מהירה בהיבט העסקי"

כך אמר יורם בן בסט, סמנכ''ל Adabas & Natural ב-Software AG ישראל, לקראת כנס Adabas & Natural in the DIGITAL WORLD

15/06/2016 13:46
יורם בן בסט, סמנכ"ל Adabas & Natural, ב-Software AG

כתב: הילל יוסף

"הפיכת הארגון המסורתי, הקיים לדיגיטלי – היא צו השעה. כל מנכ"ל וכל מנמ"ר נדרש להיערך לקראת מסע זה, ולנו יש את הכלים להפיכת המסע לקל וחלק יותר". כך אמר יורם בן בסט, סמנכ"ל Adabas & Natural, ב-Software AG ישראל.

בן בסט התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של Software AG, תחת הכותרת Adabas & Natural in the DIGITAL WORLD. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' 28 ביוני, במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה.


לדברי בן בסט, "כל ארגון רוצה להיות – וצריך להיות דיגיטלי, כמה שיותר מודרני, עם יכולת לתגובה מהירה כשקורה משהו בהיבט העסקי. זאת כי היום, אמצעי הקשר מול הלקוחות, מול ארגונים אחרים, הם הרבה יותר מהירים – בין השאר בשל מגמות המובייל והאינטרנט של הדברים. לכן, מנמ"רים נדרשים להוביל את הארגונים שלהם לעולם זה".

"על מנת לסייע לארגונים להתאים עצמם לעולם הדיגיטלי", אמר בן בסט, "Software AG פיתחה את ה-Digital Business Platform. הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית מכילה סדרת מוצרים, הנותנים מענה לאתגרי העולם החדש, עם יכולת תגובה מהירה, קישוריות וטיפול ב-Big Data.

אחד המוצרים בפלטפורמה זו הוא Apama Streaming Analytics, הנותן מענה לניתוח נתונים צופה פני עתיד, עם תגובה מהירה. הוא מאפשר זאת עם מנוע חוקה מבוסס אלגוריתמים חכמים, ויכולת לקבל נתונים ממקורות אינטרנט של הדברים שונים. המוצר משמש כיום למניעת וניטור הונאות בעולמות המסחר האלקטרוני והבורסות, ולאחרונה נעשה בו שימוש לראשונה גם בעולם מתקפות הסייבר".

מוצר נוסף, ציין בן בסט, הוא Terracotta, המאפשר לארגונים דיגיטליים לאחסן ולגשת למידע רב המצוי בתצורת In-Memory, לטובת טיפול בעולם ה-Big Data, עם יכולת לשליפה הרבה יותר מהירה מכל בסיס נתונים קונבנציונלי".

העולם החדש

היצע נוסף של החברה, אמר, "הוא מענה לעולם המובייל: יש לנו חבילת מוצרי מובייל, המכילה את כל הדרוש לפיתוח אפליקציות מובייל בזמן קצר, עם התאמה לכל פלטפורמות המובייל – אפל (Apple), אנדרואיד ו-Windows. זאת, תוך אפשרות לקישור אפליקציות המובייל לכל מאגרי המידע הקונבנציונליים ומאגרי ה-Big Data".

"אנו מתמקדים בלקוחות Adabas ו-Natural שלנו", אמר. "אלה לקוחות ותיקים, יש להם אפליקציות קריטיות שנכתבו במהלך השנים לטובת ליבתם העסקית – ביניהם בנקים, חברות ביטוח ומשרדי ממשלה. בפיתוח הפלטפורמה החדשה אנו דואגים ללקוחותינו, שכל הכוח שלהם מבוסס על מערכות ליבה אלו, ומכניסים אותם לעולם הדיגיטלי באמצעות יצירת חיבורים מתאימים בין העולם הקיים והחדש".

לשם כך, הוסיף, "אנו מציעים את רכיב Adabas Analytics, המאפשר לנצל את התועלות שבעולם החדש בלא צורך לעשות שינויים. הוא מביא את כל מה שיש לך היום – לתוך העולם הדיגיטלי".

לדברי בן בסט, "אנו לא מחליפים את Adabas, והיא נשארת הליבה העסקית. היא ממשיכה לעבוד, ואנו רק משכפלים את המידע בזמן אמת, כאשר כל עדכון עובר מיידית גם ל-Terracotta. בצורה כזו המידע הוא תמיד עדכני, עד השנייה האחרונה, ואין צורך לגשת לדיסקים – אלא לזיכרון".

"Software AG", סיכם בן בסט, "הייתה הראשונה לזהות, להגדיר ולפתח פלטפורמה עסקית דיגיטלית עבור לקוחותיה הארגוניים. החברה דואגת לחבר את עולם הליבה העסקית של הלקוחות שלה, שיש להם מוצרים, רכיבים ושירותים שפותחו בטכנולוגיות Adabas & Natural – אל כל העולם החדש. זאת, על מנת שארגונים יוכלו להיערך ולהגיע במהירות לעולם הדיגיטלי".

אירועים קרובים