SUSE חוזרת לישראל: "תחום ה-Linux בישראל התאבן – באנו לנער אותו"

לדברי דורון אופק, מנכ"ל החברה בישראל, "80% מהארגונים המשתמשים ב-Linux בסביבות קריטיות, עושים זאת באמצעות SUSE - הגיע הזמן שהאלטרנטיבה הזו תגיע לישראל"

דורון אופק, מנכ"ל SUSE. צילום: ישראל הדרי

SUSE, החברה הידועה בפיתוח ותמיכה במערכות מבוססות Linux לסביבות קריטיות בארגונים, חוזרת לישראל.

את הסניף הישראלי של החברה יובילו דורון אופק, מבכירי קהילת ה-Linux ומומחה סייבר מהמובילים בישראל; אמיר פלד, לשעבר מנהל תחום קוד פתוח במיקרוסופט (Microsoft) לאזור EMEA, ובן כפולר, לשעבר מנהל המכירות של פאלו אלטו (Palo Alto networks).

החברה מתכננת לפתוח בתוך כחצי שנה מרכז פיתוח בישראל אשר יעסיק כ-100-200 עובדים.


לדברי אופק, מנכ"ל החברה, "80% מהמשתמשים ב-Linux בסביבות קריטיות עושים זאת באמצעות SUSE. כאשר הבאנו לראשונה את Linux לישראל, חברות הרימו גבה. שאלו אותנו מדוע שמישהו ישתמש בתוכנת קוד פתוח ולמה שהיא תעבוד בכלל. כיום, כשבכל העולם ובישראל כבר מבינים, אנחנו מביאים לישראל את האבולוציה של התחום ומנערים אותו לאחר שכבר הספיק להתאבן".

אופק מסביר כי "יש סיבה מדוע SUSE מפעילה מערכות קריטיות בכל העולם, ולא תמצא כמעט  סורקי MRI שמופעלים על ידי מערכת שאינה של SUSE. הדבר נובע מכיוון שהחברה מצליחה לקחת את הרוח של הקוד הפתוח ולשלב אותה בארגונים בצורה שהיא שונה מהותית מהמתחרות. היא מספקת הפצות Linux יציבות ומאובטחות, והחברה דואגת לשמור עליהן על ידי עדכונים תכופים, כל זאת מבלי לעצור את השרתים או להוריד אותם לצורך עדכון".

SUSE היא המפתחת של ה-SuSE Linux Enterprise Server ושל הפרויקט הקהילתי OpenSuSE. החברה תספק בישראל את הפצות ה-Linux שלה לארגונים; את מערכות ה-Live update המאפשרות עדכונים בזמן אמת למערכות חיות ללא צורך בביצוע אתחול; OpenStack ארוזה בתוך סביבת ענן המאפשרת הקמת ענן פרטי בטווחי זמן מיידים; VR storage, המאפשרת לנהל את אחסון המידע המבוזר בין שרתים ומחשבים שונים בארגון באופן מרוכז ומסודר; כלי ניהול עוצמתיים, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים