סלקום: ההכנסות ברבעון עלו ב-1.5% והסתכמו ב-1.68 מיליארד ש'; הרווח הנקי זינק ב-19.4%

ברבעון השלישי של 2009 עמד הרווח הנקי של החברה על 289 מיליון שקלים ● מצבת מנויי החברה גדלה במהלך הרבעון בכ-31 אלף, ועומדת על כ-3.259 מיליון מנויים ● מצבת מנויי הדור השלישי עומדת על כ-941 אלף מנויים, גידול של כ-64 אלף מנויים ● עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "זה היה עוד רבעון של ביצועים פיננסיים חזקים, כאשר השגנו שיא בהכנסות, ברווח התפעולי וב-EBITDA"

רבעון חיובי לסלקום: ספקית הסלולר פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון השלישי של שנת 2009 מהן עולה, כי הרווח הנקי שלה הסתכם ב-289 מיליון שקלים, עלייה של 19.42% לעומת 242 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי למניה עמד על 2.91 שקלים, עלייה של 19.26% לעומת 2.44 שקלים ברבעון המקביל ב-2008. ההכנסות הרבעוניות של סלקום הסתכמו ב-1.68 מיליארד שקלים, עלייה של 1.52% לעומת 1.65 מיליארד שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

ההוצאות הגולמיות של סלקום הסתכמו ב-856 מיליון שקלים, עלייה של 0.47% לעומת 852 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2008. הרווח הגולמי של החברה עמד על 819 מיליון שקלים, עלייה של 2.63% לעומת 798 מיליון שקלים.

הרווח התפעולי הרבעוני של סלקום הסתכם ב-468 מיליון שקלים, עלייה 5.41% לעומת 444 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. ה- EBITDA ברבעון השלישי של 2009, עלה ב- 0.3%, והגיע לשיא של 655 מיליון שקלים לעומת 653 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.
החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 976 מיליון שקלים, גידול של 400.51% לעומת 195 מיליון שקלים בסוף הרבעון המקביל בשנה הקודמת.

מצבת מנויי החברה גדלה במהלך הרבעון בכ-31 אלף, רובם המוחלט מנויי post-paid, ועומדת על כ-3.259 מיליון מנויים. מצבת מנויי הדור השלישי עומדת על כ-941 אלף מנויים, גידול נטו של כ-64 אלף מנויים ברבעון השלישי של 2009.

בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הנקי של סלקום ב-911 מיליון שקלים, עלייה של 22.12% לעומת 746 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי למניה עמד על 9.17 שקלים, גידול של 21.94% לעומת 7.52 שקלים בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2008.

הכנסותיה של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-4.844 מיליארד שקלים, ירידה זעירה של 0.02% לעומת 4.845 מיליארד שקלים בתשעת החודשים הראשונים של 2008. הרווח הגולמי באותה תקופה הסתכם ב-2.36 מיליארד שקלים, עלייה של 2.7% לעומת 2.3 מיליארד שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

בהתייחסו לתוצאות החברה אמר עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, כי "זה היה עוד רבעון של ביצועים פיננסיים חזקים, כאשר השגנו שיא בהכנסות, ברווח התפעולי וב-EBITDA, הגבוהים בהיסטוריה של החברה. אנו המשכנו לחזק את מעמדנו כמובילי שוק, ולהגדיל את בסיס הלקוחות שלנו, תוך גידול של כ-39% במצבת מנויי דור 3 שלנו, המאופיינים ב-ARPU גבוה, לעומת ספטמבר שנה קודמת. תוצאות פיננסיות חזקות אלו וחיזוק מעמדנו בשוק ראויים במיוחד לציון לאור המשך שחיקת תעריפי זמן האויר, הסביבה התחרותית והרגולטורית, כמו גם הסביבה המאקרו-כלכלית המאתגרת".

עוד אמר שפירא, כי "לאחר מספר ניכר של רבעונים של צמיחה מהירה בהכנסות מתוכן ו-SMS, הרבעון הזה אנחנו גם המפעיל הסלולרי בעל ההכנסות הגבוהות ביותר בתחום פעילות זה. בנוסף, גם ברבעון זה נמשכה הצמיחה בהכנסות משירותי התקשורת הקווית למגזר העסקי, תוך שאנו ממשיכים למנף את תשתיות הסיבים האופטיים והמיקרוגל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים