מיקרוסופט תשיק בימים הקרובים את גרסת הבטה של Office 2010

ההשקה אמורה להתבצע לקראת סוף השבוע, או בתחילת השבוע הבא ● לקראת ההשקה פתחה מיקרוסופט אתר מיוחד שבו ניתן יהיה להוריד את גרסת ה-Professional ואת גרסת ה-Professional Plus ● בינתיים, חבילת התוכנות לא תהיה זמינה בשפה העברית

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת להשיק לקראת סוף השבוע, או בתחילת השבוע הבא, גרסת בטה ציבורית לחבילת היישומים העסקיים Office 2010. בדומה לשיטה בה אפשרה החברה למשתמשים פוטנציאליים לבדוק את מערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7) בגרסת בטה ובגרסת RC – כדי לקבל משוב כמה שיותר גדול, שיבטיח השקה חלקה של מערכת ההפעלה החדשה – מתכוונת מיקרוסופט לאפשר הורדה של גרסה מלאה בשלב הבטה, ובעתיד כנראה גם בשלב ה-RC.

לקראת ההשקה פתחה מיקרוסופט אתר מיוחד שבו ניתן יהיה להוריד בימים הקרובים את גרסת ה-Professional ואת גרסת ה-Professional Plus, כשגרסת ה-Plus מיועדת לגופים ארגוניים וכוללת, מעבר ליישומים הרגילים, גם תוכנות שמיועדות באופן מובהק למקומות עבודה גדולים, כמו Infopath וכמובן Sharepoint Workspace. שתי הגרסאות גם מציעות גישה לגרסאות רשת של היישומים העיקריים.

גרסאות הבטה של חבילת היישומים העסקיים יהיו זמינות בגרסאות 32 ו-64 ביט, והן יהיו בתוקף עד אוקטובר 2010. לאחר מכן יצטרכו המשתמשים להוריד גרסת ניסיון, או כמובן לרכוש גרסה מלאה של Office 2010. גרסאות הבטה יהיו זמינות במספר שפות (אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, רוסית, סינית ויפנית), אך לא בעברית – לפחות לא בינתיים.

עוד לפני ההשקה הרשמית כבר הספיקה גרסת הבטה להגיע לאתרי ההורדות ושיתוף הקבצים הראשיים באינטרנט. מדובר בגרסה שמתויגת כ-14.0.4514.1009, ולפי תגובות של גולשים שכבר הורידו את הקובץ, יש צורך בקוד הפעלה בכדי להשתמש בגרסת בה יותר מחודש ימים. מספר זה, כמו במקרה של חלונות 7, אמור להיות מסופק עם הורדה חוקית של גרסת הבטה הציבורית מהאתר של מיקרוסופט עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים