האם גם השנה ה-Nexus יתפצל בין שתי חברות?

פליטת פה, כנראה מכוונת, של מנכ"לית וואווי בדרום אפריקה, עשתה מעט מהומה כשלפתע אמרה משום מקום כי "אנחנו עושים מכשיר Nexus שוב השנה, דרך אגב"

שרלין מונילאל, מנכ"לית וואווי, דרום אפריקה. צילום: יח"צ

האם, למרות ההערכות, גם השנה תפצל גוגל (Google) את ייצור מכשירי ה-Nexus השנתיים שלה בין שתי חברות?

אם באפריל נראה היה שה-HTC תייצר השנה את שני מכשירי ה-Android N הראשונים, פליטת פה, כנראה מכוונת, של מנכ"לית וואווי (Huawei) בדרום אפריקה, שרלין מונילאל, מציירת תמונה אחרת.

זה קרה במסגרת אירוע השקת סדרת ה-P9 החדשה של וואווי במדינה. במסגרת השאלות שהופנו אליה היא התבקשה לענות בכל הנוגע לשיתוף הפעולה עם גוגל לגבי Nexus, וגם לגבי מצבו של המותג. עם סיום תשובתה הוסיפה כי "אנחנו עושים מכשיר Nexus שוב השנה, דרך אגב".

ה-Nexus P6, בשנה שעברה, היה המכשיר הראשון שייצרה וואווי עבור גוגל והוא נחשב לטלפון מהטובים ביותר בסדרה עד היום, במיוחד מול ה-Nexus 5X שיוצר בידי LG והתקבל בשוק באופן די אנמי.

מהלך בו גוגל משתמשת שוב בשירותיה של וואוי נראה טבעי מאוד, אבל זה בניגוד לתמונה שהצטיירה לפני חודשיים בלבד, וגוגל בינתיים לא מפזרת את העננים.

גם ל-HTC, למרות הצרות הכלכליות שלה, יש היסטוריה נאה יחסית עם גוגל. היא הייתה שותפה למכשיר האנדרואיד הראשון – HTC G1, וכן ביצור Nexus One. בהמשך היא גם פיתחה עבור גוגל את הטאבלט Nexus 9.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים