יד2 רכשה 50% מוואלה! Jobs תמורת ארבעה מיליון שקלים

במסגרת העסקה הוחלט, כי שני האתרים יקדמו את לוח הדרושים המשותף ● שתי החברות משתפות פעולה בתחומי לוחות רכב, נדל"ן ומוצרי יד שנייה, ותכנים מהאתרים משולבים זה בזה

אתר הלוחות יד2 עתיד להיכנס כשותף בפורטל הדרושים וואלה! Jobs, לאחר שרכש 50% ממנו. היקף הרכישה נאמד בארבעה מיליון שקלים.

לפני כחודש הודיעה וואלה! על רכישת 50% מוואלה! Jobs מחברת רדמץ', בנוסף ל-50% שכבר היו לה באתר. כעת, יד2 רוכשת 50% מהון המניות של החברה. במסגרת ההסכם הוחלט, כי שני האתרים יקדמו את לוח הדרושים המשותף.

הסכם זה אינו הראשון בין וואלה! ליד2. שתי החברות משתפות פעולה בתחומי לוחות רכב, נדל"ן ומוצרי יד שנייה. כך, מקודם הלוח של יד2 מעמוד הבית של וואלה!, וממשקי החיפוש של האתר משולבים במגוון ערוצי תוכן מרכזיים בפורטל הפופולרי. מנגד, תכנים של וואלה! משולבים באתר יד2, ואתר המכירות וואלה! שופס משמש כפלטפורמת הקניות של יד2.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, אמר, כי "מדובר בחיבור מתבקש בין שני מותגים מובילים בתחומם. תחום הלוחות הינו אסטרטגי עבורנו, ויד2 הוא שותף אידיאלי להפיכת וואלה! Jobs ללוח הדרושים המוביל בישראל".

שון תל, מנכ"ל יד2: "אנחנו רואים בוואלה! שותף מושלם לתחום הדרושים. יחד נפתח את דור העתיד של הענף בישראל. הניסיון המוצלח שלנו הוכיח ששיתוף הפעולה בין הצדדים יכול להוות גורם מכריע בכל תחרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים