Street View יאפשר לראות את האולימפיאדה מהזווית של הספורטאים

באמצעות השירות של גוגל יוכלו הצופים להיכנס לאולמות, לאצטדיונים ולבריכות בהם יתקיימו המשחקים האולימפיים, מבלי לנסוע לברזיל ● איך זה יעבוד?

להיכנס לקרביים של הספורטאים באולימפיאדת ריו 2016 - באמצעות Google Street View

לא כל מי שרוצה להגיע למשחקים האולימפיים, שיתחילו בריו דה ז'ניירו שבברזיל בעוד קצת פחות מחודשיים, יוכל לעשות זאת. למעשה, המרחק הרב, העלות הגבוהה וכמות הכרטיסים המוגבלת הופכים את אחד מאירועי הספורט הגדולים בתבל לכזה שרובנו לא נזכה לנכוח בו פיזית.

אבל, מי שהחליטה לנסות ולהכניס אותנו בכל זאת אל לב העניינים היא גוגל (Google). בפעם הראשונה בהיסטוריה, באמצעות Google street view, יוכלו הצופים בבית להיות מעט יותר אקטיביים במהלך המשחקים ולהיכנס אל תוך האולמות, האיצטדיונים והבריכות בהם יתחרו הספורטאים הגדולים בעולם. הצופים אף יוכלו לקבל באמצעות השירות את אותה זווית הראייה של הספורטאים ב-360 מעלות.

אדריאנה גרסיה, אחראית התקשורת של אולימפיאדת ריו 2016, אמרה כי "Street View נותן למשתמשים הזדמנות ייחודית לקבל את הפרספקטיבה של המתחרים בזמן המשחקים".

גוגל ומארגני האולימפיאדה התחילו לעבוד על הפרויקט במחצית השנייה של השנה שעברה ועד כה 20 מתקנים מופו, צולמו והועלו לשירות. הכוונה היא שעד שהמשחקים יתחילו, כל 37 המתקנים (32 בריו עצמה ועוד חמישה איצטדיוני כדורגל בערים השונות שמארחות את הטורניר) יועלו לצפייה ציבורית.

יצוין כי גוגל משתמשת בטכנולוגיה ניידת כדי לאסוף את המידע הויזואלי, ובניגוד ל-Street View הרגיל, שמשתמש ברכב המפורסם עם המצלמה, הרי שבמתקנים האולימפיים נדרשה החברה לציוד שיתאים להולכים על שתיים, כך שיוכלו להיכנס למתקנים ולתעד. הטרקר של החברה שבו היא משתמשת שוקל 18 קילוגרם ומכיל 15 מצלמות מתוחכמות – כשאת כל האופרציה הזו סוחב טכנאי. בחלק מהמתקנים השתמשה גוגל גם בטרולי עם הטכנולוגיה – מערכת שגוגל משתמשת בה, בין השאר, במוזיאונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים