תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SAP Forum & ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

עופר מילבסקי, סאפ: "ארגונים מתחילים את המסע בעידן הדיגיטלי – ואנו מלווים אותם"

05/06/2016 15:09
עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול של סאפ ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"ארגונים מבינים כי עליהם להתחיל את המסע לקראת העידן הדיגיטלי ולהפוך להיות ארגון דיגיטלי. מדובר בתהליך לא פשוט, וסאפ מסייעת להם לבצע מהלך שכזה תוך מיקוד עסקי ותמיכה בצרכים הייחודיים של כל תעשייה. כך אמר עופר מילבסקי, סמנ"כל תפעול, סאפ (SAP) ישראל.

מילבסקי התראיין לקראת כנס SAP Forum & ISUG 2016. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים באולם אירועים LAGO, ראשון לציון, ביום ב' ה-6 ליוני.


לדברי מילבסקי "השנה, כנס SAP Forum נערך במשולב עם כנס משתמשי סאפ בישראל, ISUG. זו הפעם הראשונה שבארץ מתקיים SAP Innovation Forum – כנס החדשנות של סאפ, במסגרתו מוצגים בארץ התכנים העולמיים, תוך התאמות רלוונטיות לארגונים בשוק הישראלי".

בכנס, אמר מילבסקי, "אנו מציגים את כל החדשנות המובנית במערכות החברה, עם פתרונות רלוונטיים ללקוח הארגוני המקומי". עוד הוסיף כי "בכנס ישתתף קאדר רחב של מציגים מהחברה מהארץ מהעולם. הוא יהווה זירת מפגש בין אנשי החברה ללקוחות ותיקים וחדשים, ויוצגו בו פתרונות המיועדים ל-25 תעשיות".

"במליאה המרכזית ובמסלולים המקצועיים נשתף את הלקוחות באסטרטגיה של ענקית התוכנה ובמפת דרכים עתידית. הלקוחות מהארגונים השונים יוכלו להיחשף למפת הדרכים של סאפ וליכולת שלהם להיכנס ולהסתייע בטכנולוגיות ובפתרונות של סאפ. בנוסף, במסלולים השונים לקוחות יציגו בעצמם את סיפורי ההצלחות שלהם. הכנס מהווה הזדמנות נדירה לשתף ולהתעדכן בהכרזות האחרונות של החברה".

לאחר המליאה המרכזית בכנס, ציין מילבסקי, "הוא יתפצל לשמונה מסלולים בנושאים שונים: החל מהשינוי הנדרש לקראת המעבר לעולם הדיגיטלי, הדור החדש של ERP, מערכות מבוססות HANA. מסלול נוסף יהיה על מערכות CEC – להידוק ולהעמקת הקשר עם הלקוחות באופן חוצה ארגון. הוא מיועד למנהלי מכירות שיווק וסחר, ויוצגו בו פתרונות לעולם הרב-ערוציות מול הלקוח, מיכון וממשקים למערכות Success Factors, פתרון ה-CRM בענן של סאפ.

עוד, ציין, "יהיו לנו מסלולים טכנולוגיים, המיועדים ל-CTO, ובו יידונו פלטפורמת הענן על HANA, פתרונות לעולמות האינטרנט של הדברים ו-Big Data. זאת, לצד מסלולים המיועדים לעולמות הפיננסיים והלוגיסטיים, לצד פתרונות בתחום הניתוח צופה פני עתיד, Analytics".

בכל המסלולים הללו, המשיך מילבסקי, "ישולבו פתרונות הענן, אשר מהווים את הליבה של המהפכה הדיגיטלית, וכן ועולמות טכנולוגיה מבוססי HANA, שהם בקדמת החדשנות של סאפ".

ליצור ולפעול עם מודלים עסקיים חדשים

האסטרטגיה של סאפ, אמר מילבסקי, נשענת על שלוש רגליים: "האחת, רשת מקושרת וכלכלת רשת, המאפשרת הזדמנות להגיע ללקוחות שלא חלמו עליהם בעבר, לצד שיתוף עסקים בינם לבין עצמם. הרשת של אריבה (Ariba), לדוגמה, היא בעלת נפח עסקים גדול יותר מגוגל (Google) ומעליבאבא (Alibaba) ביחד, אלא שהיא שקטה ובלתי נראית, כי היא B2B. כך מתקבלות יותר רכישות מיותר עסקים, והרכישות יעילות יותר".

שתי רגליים נוספות, "הן פלטפורמה פתוחה וחדשנות באפליקציות. על מנת לאפשר מודלים עסקיים חדשים, נדרשת גישה לנתונים שונים, כגון מצב המלאי, או סנטימנטים של לקוחות בזמן אמת. כך הופך הארגון לתגובתי יותר, ויכול להגיב עסקית מהר יותר. בדרך זו ניתן ליצור ולפעול עם מודלים עסקיים חדשים".

מעל שלוש רגליים אלו, ציין, "יושבת פלטפורמת HANA. זו מאפשרת לקצר תהליכים עסקיים ולקבל נתונים אודותיהם בכמעט בזמן אמת". לדברי מילבסקי, "היתרונות המתקבלים במודל עבודה חדש זה הן הרחבת ההיצע ללקוחות, גיוס יעיל, וכן נראות בהוצאות".

"רוב המאמץ של סאפ", אמר מילבסקי, "נע סביב המסע לארגון הדיגיטלי. אנו רוצים להמחיש בצורה ברורה ופשוטה, כי סאפ מספקת מנעד הרחב של פתרונות, המתחברים לפלטפורמה דיגיטלית אחת, קוהרנטית, ברורה וקיימת – כבר כיום. הלקוח מממש פלטפורמה זו, ולוקח אותה קדימה, על מנת לייצר את היתרון התחרותי שלו. כך, סאפ מאפשרת לארגונים לזוז מהר, על מנת שהם יוכלו ליצור בידול, יכולת תחרותיות וחדשנות, עם חדירה לשווקים חדשים".

מילבסקי סיכם באומרו כי "יותר מאשר אי פעם, מנמ"ר ומנכ"ל בישראל, מחוברים, או נדרשים להתחבר – להיבטים העסקיים בארגון. זהו עולם חדש, עולם מבוסס מידע וידע, עם מעבר למיקוד ולהתבססות על חוויית לקוח. על שניהם – המנמ"ר והמנכ"ל, להיות מתואמים ביניהם בעת בניית החזון הדיגיטלי לארגון – כאשר סאפ מספקת תשתית, מערכות ותהליכים  למימוש חזון זה ברבדים השונים של הארגון, תוך הזרקת חדשנות ובניית מפת דרכים".

אירועים קרובים