פייסבוק מפסיקה את שירות ההודעות דרך האתר בניידים

מי שנהג להשתמש באתר של הרשת החברתית באמצעות הסמארטפון שלו, במקום באפליקציה, עומד להתמודד עם שינוי בקרוב ● הענקית ממנלו פארק החליטה לסגור למשתמשים בניידים את שירות המסרים המידיים דרך האתר

עוד פיצ'ר של פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook) מתכננת לעצור בקרוב את האפשרות למשלוח הודעות מהאתר הנייד שלה.

על פי דיווחי TechCrunch, חלק מהמשתמשים כבר החלו לקבל התראות, כאשר הם שולחים מסרים מהאתר הנייד – m.facebook.com – ובהן נאמר: "השיחות שלך עוברות ל-Messenger. בקרוב תוכל לראות את ההודעות שלך רק ממנו", והכוונה היא כמובן לאפליקציית Messenger.

המהלך לא אמור להפתיע במיוחד את מי שמשתמש באתר הנייד של פייסבוק, כיוון שתמיד היו הסברים והודעות שונות אשר מהן עלה שחשוב שהמשתמשים גם יתקינו את אפליקציית Messenger. אתר Android Police מדווח שפייסבוק כבר שולחת אנשים לחנות האפליקציות של המכשיר שלהם בכדי להוריד את ה-Messenger, כאשר הם לוחצים על ההודעות דרך האתר הנייד.

אפשרות לבחור את השיטה המועדפת

הבשורה על הסרת האפשרות למשלוח וקבלת הודעות מהאתר מבהירה שפייסבוק רצינית בכוונתה לגרום לכולם להתקין את ה-Messenger, ויפה שעה אחת קודם.

החלטתה של ענקית הרשת החברתית תשפיע ללא ספק על מי שלא יכול להתקין את האפליקציה של פייסבוק ממגוון רחב של סיבות לגיטימיות – מי שחוששים שהיישום זולל במהירות את הסוללה שלהם; גולשים שלא רוצים לעשות זאת מסיבות אידאולוגיות שונות או כי המכשירים שלהם ישנים מדי בשביל שימוש נוח באפליקציה; אחרים שעושים שימוש בטלפון של העבודה ונאסר עליהם להתקין עליו יישומים, ועוד ועוד.

סביר להניח שאנשים השולחים הודעות פייסבוק דרך אתר הסלולר של הרשת החברתית כנראה די קטן בהשוואה למספר האנשים המשתמשים באפליקציה, מה גם שלעומת ה-Messenger המבוסס על האפליקציה, זה שמבוסס על אתר האינטרנט הוא ללא ספק פחות מלהיב, מה שאומר שיש סיבה מהותית מבחינת המשתמשים לבחירה להמשיך דווקא איתו. לכן לא ברור מדוע פייסבוק מתעקשת לגזול מנתח מצומצם זה של משתמשים את האפשרות לבחור את השיטה המועדפת עליהם למשלוח הודעות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים