תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס השותפים העסקיים של סימנטק ישראל, יום ב', 6 ביוני, אולם Yes Planet, ראשון לציון

אבי זריהן, סימנטק: "השותפים – הנכס החשוב ביותר של החברה"

02/06/2016 09:39
אבי זריהן, מנכ"ל סימנטק ישראל, רוסיה וברית המועצות לשעבר. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"עיקר המכירות שלנו נעשות דרך השותפים העסקיים שלנו, ולכן אנו רואים בהם את הנכס והעוגן העיקרי שלנו בפעילות מול הלקוחות". כך אמר אבי זריהן, מנכ"ל סימנטק (Symantec), ישראל ורוסיה.

זריהן התראיין לקראת כנס השותפים העסקיים של הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', 6 ליוני, באולם Yes Planet, ראשון לציון.

"התחלנו לערוך מסורת של מפגש רבעוני עם השותפים העסקיים", אמר זריהן, "ואנחנו ממשיכים את המסורת. מטרת המפגש היא להמשיך ולהעמיק את הקשר עם השותפים, לייצר תקשורת עימם ולשתף אותם במידע חדש שיעזור להם להמשיך להגן על לקוחותיהם. נעדכן אותם בחידושים של החברה, לצד מתן כלים לעזור להם להגן על הלקוחות טוב יותר".

כלי הנותן ערך לשותפים

"במסגרת המפגש", אמר זריהן, "ארחיב על האסטרטגייה  העסקית של סימנטק לשנתה הכספית 2017, תוך העמקה על ההזדמנויות העסקיות לנו – כחברה ולשותפים שלנו. נפרט על תכנית ערוצי המכירה לשנת הכספים. כך, נרחיב על תכנית השותפים Symantec Secure One ועל ההזדמנויות של השותפים להרוויח יותר עם סימנטק. זהו אחד מהעוגנים שלנו, הוא כלי הנותן ערך לשותפים".

לדברי זריהן, "ישנם כמה אזורים בהם סימנטק מתמקדת השנה: לאפשר לשותפים העמקת הידע שלהם בפתרונות החברה; שיפור וייעול ההגעה לשוק – Go to market. המטרה היא לפשט את הדרך בה החברה עושה עסקים עם שותפים. ערוצי המכירה הם הנכס הכי חשוב לחברה, ואנו מאוד ברורים במסר זה. לאורך כל שנות פעילותה, סימנטק חרתה על דגלה את נושא העבודה עם שותפים. אנו רואים בהם את הנכס העיקרי שלנו, הם בעלי חשיבות מרכזית עבורנו, זאת כי הם אלה העומדים בחזית מול הלקוחות, הם אלה הנדרשים להטמיע את מוצרי החברה".

לצוות הישראלי של ענקית אבטחת המידע, אמר זריהן, "הצטרף מנהל ערוצים חדש – רונן עמיאל. הוא צפוי לעבוד בצורה צמודה מאוד עם המפיצים ועם השותפים, על מנת לתת ערך מוסף ללקוחות".

להמשיך להגן על העולם

בכנס, אמר זריהן, "נכריז על הקמת שני מועדונים: האחד, Symantec Sales Academy, אשר יתמקד בצד המכירתי. במסגרת מועדון זה ניתן כלים לאנשי המכירות על מנת שהם יוכלו להכיר את פתרונות החברה בצורה מעמיקה, אשר תקל עליהם במכירה ללקוחות. המועדון השני הוא Symantec Academy Technical והוא מיועד לאנשים טכניים, במסגרתו נקיים מפגשים חודשיים למקצוענים הטכניים של השותפים, ולהעמקת הידע הטכנולוגי שלהם".

"החברה ממשיכה ללכת בדרך החדשה שלה, כשחקנית אבטחת המידע הגדולה בעולם", סיכם זריהן. "ככזו, היא תמשיך עם המוטו שלה – להמשיך להגן על העולם. החברה תמשיך לחזק את הפורטפוליו של מוצרי אבטחת מידע, ולפעול בכל העולמות, מארגוני אנטרפרייז ועד המגזר הצרכני-פרטי".

"סימנטק מנטרת יותר מ-150 מיליון נקודות קצה, וזהו כוח ניטור מבוסס חיישנים הגדול ביותר בעולם ושני ל-NSA. נרחיב את ההיצע שלנו בתחומי אבטחת מידע והגנת הסייבר בעולמות ההגנה מפני איומים, הגנת מידע ושירותי אבטחה מקוונת. יש לנו פה הזדמנות, עם הטכנולוגיות הקיימות שלנו, במצב השוק הנוכחי – להגדיל את מחזור המכירות. החברה מגינה על המידע של ארגונים, ממשלות, ואנשים פרטיים".

אירועים קרובים