Nexus: בקרוב – גיבוי תמונות וסרטונים באיכות מקור

בעלי הסמארטפונים הדי-מושמצים מבית הענקית ממאונטיין וויו, יזכו בקרוב - לאחר עדכון הגרסה של אפליקציית התמונות של החברה - במקום לאחסון על ענן לגיבוי באיכות מקורית, וזאת ללא הגבלה ובחינם

דור חדש כעם טכנולוגיות חדשות? Nexus של גוגל

אפליקציית Google Photos Android, כך על פי דיווחים, תזכה בעדכון קריטי בעתיד הקרוב.

הגרסה הנוכחית של האפליקציה הזו, לפי Google Play, היא מספר 1.20, ותעודכן לגרסה 1.21. מלבד העדכון השוטף של התכונות (והלא מרגש באופן מיוחד), מסתמן כי גוגל (Google) הוסיפה נפח אחסון בענן בחינם וללא הגבלה שמיועד לגיבוי תמונות וקטעי וידיאו ברזולוציית התמונה המקורית מהאפליקציה. עם זאת, התענוג הזה חל רק על מכשירי Nexus. כך שמתברר שיש בכל זאת יתרון לבעלי המכשירים שנחשבים ללא ממש אהודים.

נכון לכיום, האחסון בחינם של גוגל יכול לתמוך בתמונות בנות עד 16 מגה פיקסל ובסרטי וידיאו בגודל של עד 1080p. זאת אומרת שבעלי מכשירי אנדרואיד (Android) לא יכלו להעלות אליו סרטוני 4K. עם גרסת Google Photos הקרובה, 1.21, משתמשי Nexus יכולים לשמור קטעי וידאו 4K גם כן. יש לזכור כי המכשירים המתקדמים ביותר כיום מגיעים עם תמיכה להקלטת וידיאו של 4K.

מלבד האחסון הבלתי המוגבל, גרסת Google Photos 1.21 כנראה תספק גם מיון ספציפי יותר לאלבומים. האפשרויות שיכללו במיון החדש ככל הנראה הן: "חדשים ביותר ראשונים", "ישן קודם", או "נוסף לאחרונה". העדכון גם יוסיף אפשרויות לעורך התמונות, ביניהן ניגודיות וחשיפה.

עדכון 1.21 עדיין לא זמין כרגע, אבל ניתן להוריד אותו באופן ידני למכשיר הנייד מה-Google approved APK. אפשר גם לחכות שענקית החיפוש תאפשר את הורדת העדכון, שככל הנראה ישוחרר בימים הקרובים.

חדשות אלו אושרו על ידי Android Police, אך עם זאת גוגל טרם מסרה אישור לדברים בינתיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים