תים תשווק את פתרון הגלישה המאובטחת של פיירגלאס

הפתרון מאפשר גלישה בחברות וארגונים תוך בידוד מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט, ללא צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט או סיטריקס

גיא גוזנר, מנכ"ל פיירגלאס

חטיבת התוכנה של תים, תפיץ ותשווק את פתרונות הגלישה המאובטחת של הסטארט-אפ הישראלי פיירגלאס (Fireglass).

פתרון זה משלים את סל הפתרונות לגלישה מאובטחת, שאותם משווקת חטיבת התוכנה, ובראשם COCKPIT Jetro Secure Browser, ופתרון הווירטואליזציה ליישום תשתית מחשוב מבוססת שרתים COCKPIT Application Delivery.

הפתרון של פיירגלאס מאפשר גלישה מאובטחת בחברות וארגונים תוך בידוד (Isolation) מלא בין הרשת הארגונית לרשת האינטרנט (Air-Gap), ללא צורך בשרתי טרמינל של מיקרוסופט (Microsoft) או סיטריקס (Citrix).


בנוסף, פיירגלאס מספקת חווית גלישה טבעית (Native) ותומכת בכל הדפדפנים הנפוצים. הפתרון המבוסס על תשתית Linux מוצע כמכשיר וירטואלי (Virtual Appliance) המיושם ברשת הארגונית או בענן, ואיננו מצריך התקנה כלשהי בתחנות הקצה.

ארכיטקטורת הפתרון מאפשרת רמת אבטחה גבוהה וניהול פשוט ויעיל מצד הארגון, תוך חסכון מהותי בעלויות התשתית הנדרשת.

פיירגלאס גייסה בתחילת השנה כ-22 מיליון דולר בהובלת קרנות הון הסיכון Northwest venture partners ו-Lightspeed venture partners וכן קרן ההשקעות של Singtel (singtel innov8) ,Liberty Israel venture fund ודויטשה טלקום (Deutsche telekom), לצד המשקיעים הפרטיים מיקי בודאי וראקש לונקאר.

פתרונות פיירגלאס כבר מיושמים בחברות וארגונים בעולם. בין לקוחותיה בעולם ובישראל נכללים גופים פיננסים גדולים, חברות תקשורת ארגוני בריאות ועוד.

לדברי גיא גוזנר, מנכ"ל משותף בפיירגלאס, "מאז השקת המוצר אנו עדים להתעניינות רבה בפתרונות החברה בשוק המקומי והעולמי. בחרנו בחטיבת התוכנה של תים  כשותפה בלעדית בשוק הישראלי בזכות הידע והניסיון שלה בתחום כמו גם בזכות האקו-סיסטם החזק שבנתה, כאינטגרטורית בשוק ה-IT המקומי והבינלאומי".

נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת תים

נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת תים

נורית הורביץ, מנהלת חטיבת התוכנה בקבוצת תים, מציינת כי "כחברה המתמחה בפתרונות גלישה מאובטחת ו-וירטואליזצית יישומים, אנו מחויבים לספק ללקוחותינו פתרונות המותאמים לסביבה העסקית המשתנה, ולכן הבחירה בפיירגלאס מתבקשת. אנו מאמינים כי חברה זו תהווה פתרון משלים עם ערכים מוספים לכלל לקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים