לתת לאוהדים את תחושה של המגרש – מהבית

טכנולוגיה ישראלית המבוססת חיישנים ומאפשרת חוויית צפייה משופרת תהיה בשימוש הערב במהלך גמר היורוליג בין פנרבחצ'ה לצסק"א מוסקבה

אחת המעודדות בפיינל פור מציגה לראווה את החיישנים.

הערב בברלין, ייערך גמר הפיינל פור של היורוליג, טורניר הכדורסל החשוב ביותר באירופה. למרות שהשנה מכבי תל אביב הודחה כבר בשלב המוקדם, ויש כאלה שיגידו אף בבושת פנים, הרי שעדיין תהיה נשואות פנים רבות ביבשת וגם בישראל אל עבר המשחק, שיפגיש את הענקית הנצחית צסק"א מוסקבה עם פנרבחצ'ה החזקה, שאוהדיה ימלאו את יציעי המרצדס בנץ ארנה שבבירת גרמניה.

אלא שגם בלי מכבי תל אביב באירוע, עדיין יש נקודה ישראלית, ובאופן לא מפתיע, טכנולוגית: עשרות חיישנים שיותקנו ברחבי האולם, ואף על גופם של המאמנים והשופטים, יאספו וינתחו נתונים שישמשו ליצירת תוכן עבור הצופים. מ-AGT, החברה האחראית על הטכנולוגיה, נמסר כי " האוהדים והצופים בבית ייהנו מגישה לנתונים ייחודיים, וכך תתאפשר להם חוויית צפייה מוחשית יותר, המזכירה את האווירה באולם. בנוסף, האוהדים באולם יוכלו לראות על מסך את רמת ההתלהבות של הקהל, באמצעות חיישנים המודדים את רמות האודיו והדופק ומגדירים ציון תמיכה לאוהדים".

הטכנולוגיה החדשה פותחה במסגרת מיזם HEED, המשותף ל-AGT ולסוכן השחקנים האמריקני ארי עמנואל, העומד בראש סוכנות WME | IMG. "המיזם יאפשר לאוהדים לחוות את הפיינל פור מפרספקטיבה שונה, ממש מלב ליבו של המשחק על המגרש", סיכמה דנה רבין, סמנכ"לית התפעול ב-AGT.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים