חדש בבינג: חיפוש של סרטוני וידיאו ושילוב של רשתות חברתיות
במסגרת השיפורים, יכולים משתמשי בינג לחפש, למשל, מוצרים דוגמת מכשירי אלקטרוניקה, ולאחר מכן לפרסם "רשימת משאלות" ישירות בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות ● כמו כן, הועלה לאתר קישור למנוע החיפוש המתמטי Wolfram Alpha ● במיקרוסופט מקווים שהשיפורים יסייעו לסגור את הפער הגדול של בינג מול גוגל
מיקרוסופט (Microsoft) השיקה השבוע שדרוג משמעותי של מנוע החיפוש שלה, בינג (Bing). בין החידושים ניתן למצוא חיפוש משופר של סרטוני וידיאו, שילוב ישיר באתר פייסבוק (Facebook) וקישור למנוע המתמטי Wolfram Alpha.
"כגיקים אמיתיים שמכורים לחיפוש, היעד היה ברור לנו היטב: אנו חייבים לסייע למשתמשים לקבל החלטות מושכלות יותר, ברמה גבוהה יותר של ודאות", כתב הנרי הול, מנהל המוצר של בינג, בהודעה שפרסם בבלוג ובה בישר על השינויים. "המשתמשים מצפים ליותר מעשרה קישורים כחולים".
כעת, יכולים משתמשי בינג לחפש, בין היתר, מוצרים דוגמת מכשירי אלקטרוניקה, ולאחר מכן לפרסם "רשימת משאלות" ישירות בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות. "מי העלה על דעתו שאפשר להכין רשימת בקשות למתנות לקראת החגים בכזו קלות", כתב הול.
בעקבות הקישור למנוע החיפוש המתמטי Wolfram Alpha, מי שיבקש לדעת מהו המשקל האידיאלי של גבר מבוגר, למשל, יוצג מיד מחשבון BMI (ר"ת Body Mass Index) של Wolfram Alpha, ומי שיחפש מהם הערכים הקלוריים של מוצרי מזון מסוימים יוצג מונה הקלוריות של Wolfram Alpha. "כעת, אפשר ליהנות מהיכולת של Wolfram Alpha לפתור בעיות מתמטיות מורכבות (וגם פחות מורכבות)", כתבו טרייסי יאו ופדרו סילבה ממיקרוסופט בהודעה נפרדת שפרסמו בבלוג.
במקביל, שיפרה מיקרוסופט את החיפוש אחר סרטוני וידיאו והוסיפה את "בחירת העורכים", "קליפים לוהטים" שמופצים בהפצה ויראלית, קטעים מתוכניות טלוויזיה וקטגוריות פופולריות נוספות. במיקרוסופט מקווים שהשינויים יקלו על המשתמשים לנבור בין אלפי סרטוני הווידיאו החדשים שמועלים לאינטרנט מדי יום.
אנשי מיקרוסופט אף מקווים שהשיפורים יסייעו לצמצם את הפער הגדול הקיים בין נתח השוק של בינג לזה של גוגל (Google) מבחינת הנתח בשוק החיפוש. על פי נתונים עדכניים של חברת המדידה comScore, עומד הנתח של גוגל על 64.6%, בעוד זה של בינג הוא 9.4%.
תגובות
(0)