גוגל הציגה שפת תכנות חדשה – Go

Go היא שפת תכנות ניסיונית מבוססת קוד פתוח, שאמורה לשלב, לדברי גוגל, בין היכולות הדינמיות של שפת Python לביצועים ורמת האבטחה של שפות תכנות מסורתיות יותר כמו C ו-C++ ● לדברי אנשי Google Code, "שפת Go נולדה כתוצאה מהצורך בשפת תכנות חדשה שהיא מהירה, יצירתית ומהנה, ומתאימה לעולם המיחשוב של העידן הנוכחי"

Google Code חשפה אתמול (ג') את Go, שפת תכנות ניסיונית מבוססת קוד פתוח, שאמורה לשלב, לדברי גוגל (Google), בין היכולות הדינמיות של שפת Python עם הביצועים ורמת האבטחה של שפות תכנות מסורתיות יותר כמו C ו-C++. לטענת העוסקים בנושא בגוגל, מדובר בשפה שמאפשרת לבצע הידורים מהירים ביותר, אפילו של קבצי קוד גדולים, ועם זאת התוכניות הסופיות פועלות במהירות שקרובה לזו של שפת C.

לדברי אנשי Google Code, "שפת Go נולדה כתוצאה מהצורך בשפת תכנות חדשה שהיא מהירה, יצירתית ומהנה, ומתאימה לעולם המיחשוב של העידן הנוכחי, שהתקדם ופועל במהירות רבה יותר, למרות ששפות התכנות נשארו כמות שהן היו לפני דור, ואינן מציעות מהירות פיתוח מתאימה".

בהודעה בבלוג הרשמי של Google Code נכתב, כי "Go היא שפת תכנות נהדרת עבור תכנות מערכות עם תמיכה בריבוי מעבדים, גישה רעננה וקלת משקל לתכנון מוכוון עצמים ותוספת של כמה מאפיינים מגניבים כמו סגירות והחזרות אמיתיות".

כדי להוריד את שפת התכנות וכן כדי למצוא הוראות ומדריכים אפשר לבקר בעמוד הבית של השפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים