תוכן שיווקי

ווי אנקור מכריזה על ענן מבוסס מערכות אחסון נט-אפ הגדול בישראל

הגידול המתמשך במספר לקוחות הענן של ווי-אנקור, מקבוצת חילן, הביא ליצירתו של ענן המבוסס על תשתיות נט-אפ ומנהל למעלה משני פטה-בייט של מידע

03/05/2016 11:35
ווי אנקור

את פעילותה בתחום הענן החלה ווי אנקור עוד בשנת 1999 וסימנה את הדרך למעבר הארגונים לענן. כבר בימיו הראשונים התבסס הענן של ווי אנקור על תשתיות האחסון המתקדמות של נט-אפ (NetApp) ויכולתן לספק רמות זמינות גבוהות, יכולות גידול גמישות ופשטות ניהול ללא תחרות.

לדברי שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, "כספק מוביל של טכנולוגיות נט-אפ בישראל, היה אך טבעי שנבסס את הענן שלנו על התשתיות המוכחות של נט-אפ. במהלך השנים האחרונות ראינו מעבר של יותר ויותר לקוחות לעולם הענן, מה שהביא להרחבה מואצת של התשתיות מבוססות נט-אפ בו. תשתיות הענן של ווי אנקור תומכות כיום בלמעלה מ-3,000 שרתים של לקוחות, מה שהופך אותנו לאחת משלוש ספקיות הענן הגדולות בישראל".

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן. צילום: קובי קנטור

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור מקבוצת חילן. צילום: קובי קנטור

עוד מציין צור כי "החדשנות הטכנולוגית שהביאה נט-אפ לעולם האחסון ובמיוחד שילובן של טכנולוגיות פלאש (Flash), מאפשרת לספק ללקוחות ביצועים יוצאי דופן, ומעודדת לקוחות רבים 'שישבו על הגדר' להצטרף לשירות ולהעביר את מכלול תשתיות המחשוב שלהן לענן".

לדבריו, הניסיון שצברה ווי אנקור בלמעלה מ-1,000 פרויקטים של אחסון ותשתיות, היה זה שאפשר להוביל את הלקוחות אל הענן בתהליך חלק, מהיר ונטול תקלות.

"אנו מספקים כיום את היכולת להעביר את כל התשתיות לענן ולקבל מעטפת מלאה של שירותים, או להעביר רק חלקים מסוימים לענן ולעבוד בצורה היברידית", אומר צור. "הצטרפותה של ווי אנקור לקבוצת חילן הייתה זו שאפשרה התרחבות מאסיבית של הענן ומיצובו כאחד מהמובילים בישראל".

"אני צופה כי הגידול המתמשך בהצטרפות לקוחות לשירותי הענן יימשך בקצב מואץ יותר גם השנה", מסכם צור. "נט-אפ מציגה חזון מאוד ברור של מעבר לענן, עם תפיסות מתקדמות המאפשרות גמישות בלתי רגילה לעבודה עם סוגי ענן נוספים, ביחד עם רמת SLA גבוהה ויכולות מיגרציה מובנות המתורגמות לתועלות עסקיות ללקוחות".

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בווי אנקור

שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בווי אנקור

לדברי שלומי פנאן, מנהל תחום הענן בווי אנקור, "אנו רואים כיום מגמה מתמשכת של מעבר תשתיות מחשוב מלאות של לקוחות לענן. זה כמובן דורש רמות מאוד גבוהות של זמינות ושרידות מידע, וכאן בדיוק נכנסת נט-אפ לתמונה עם פתרונות הכוללים יכולות DR מובנות, שחזור נתונים בלחיצת כפתור, גמישות, יכולת ניוד נתונים מהירה, ביצועים יוצאי דופן המבוססים על טכנולוגיית פלאש וכד'".

לדברי פנאן, "בדומה לניסיון שצברנו בהקמתם של אלפי מערכות ענן פרטי מבוססות נט-אפ, גם בענן הציבורי אנו רואים מחדש את היתרונות הטמונים בטכנולוגיית נט-אפ, שהינה כה מתקדמת מצד אחד, וכה חכמה ופשוטה לניהול מצד שני. הענן של ווי אנקור מביא לידי ביטוי את השילוב האולטימטיבי בכל ההתמחויות שלנו – וירטואליזציה, אחסון, גיבוי, הגנת מידע, אבטחת מידע, התאוששות מאסון ותקשורת, הכל בענן ציבורי אחד.

לדברי ינון וטשר, מנהל שותפים עסקיים בנט-אפ, "פרויקט הענן המשותף לנט-אפ ולווי אנקור ימנף את הטכנולוגיות השונות של נט-אפ לספקי השירות כמו Flash ,Scale out ,QOS ועוד. אנו גאים בשיתוף הפעולה הפורה ורב השנים עם חברה מתקדמת וחדשנית כמו ווי אנקור

ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים בנט-אפ

ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים בנט-אפ

ובטוחים שבשורת הענן הציבורי המבטאת את שיתוף הפעולה בין החברות תטיב עם לקוחות החברות ותרחיב את מגוון היכולות והפתרונות העומדים לרשותם".

ווי אנקור מיישמת בענן את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בכדי להבטיח ללקוחותיה את הזמינות, הגיבוי, הניהול, הביטחון ויכולת ההתאוששות. וכל זאת, מבלי להפחית כהוא זה מרמת הביצועים הנדרשת ממערכות עסקיות קריטיות".

אירועים קרובים