בינת סמך תקים מערך מחשוב לרשת עד 120

החברה תעניק לרשת הדיור המוגן שירותי IT מנוהלים ● היקפו הכספי של ההסכם הינו 1.5 מיליון שקלים

קובי ביטר, מנכ"ל בינת סמך

בינת סמך מקבוצת רד בינת עורכת בימים אלה פרויקט מחשוב עבור רשת הדיור המוגן עד 120.

הפרויקט, שיכלול הקמת IT ותחזוקה שלו, יימשך כחודש. היקפו הכספי של ההסכם לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-1.5 מיליון שקלים.

ההסכם כולל את חידוש תשתית המחשוב של הרשת, מתן שירותים מנוהלים וניהול ותחזוקה שוטפת למערך ה-IT שלה. לרשת עד 120 שלושה בתי דיור מוגן: בתל אביב, הוד השרון וראשון לציון. הרשת זכתה במכרז לרכישת קרקע במרכז העיר מודיעין, עליו היא עתידה לבנות בית דיור מוגן רביעי.

במסגרת הפרויקט, בינת סמך תעביר את כלל מערך המחשוב של רשת עד 120 לתשתית וירטואלית. זו מתבססת על שרתי דל (Dell) בשרידות מלאה ומערכת אחסון VNX3200i של EMC, אשר מתבססים על מערכת וירטואליזציה של VMware.

מענה שריד ויציב יותר מהמצב הנוכחי

חידוש מערך אבטחת המידע של עד 120 כולל הגנה מפני איומי רשת. זו מבוססת Sophos 230, ואנטי-וירוס לתחנות העבודה מבוסס Sophos EP Security. סביבת ה-IT של רשת הדיור המוגן מגובה ומשוכפלת לאתר DR חיצוני בחוות השרתים של בינת סמך. אלה נעשים באמצעות תוכנת Unitrends ENT Edition.

המעבר לתשתית וירטואלית וההקמה של מערך ההתאוששות מאסון, ישדרגו את התשתית הקיימת ויעניקו מענה שריד ויציב יותר מהמצב הנוכחי. השיפור בביצוע תשתית המחשוב הארגוני צפוי לפשט את העבודה עבור עובדי הרשת ולהעניק להם חוויית משתמש טובה יותר.

לאחר סיום הפרויקט, בינת סמך תספק בחמש השנים הקרובות לרשת עד 120 שירות מנוהל מלא, ותנהל עבורה את מערך ה-IT – לרבות שירות, תפעול ותחזוקה שוטפת.

אבי קלפה, מנכ"ל רשת עד 120

אבי קלפה, מנכ"ל רשת עד 120

אבי קלפה, מנכ"ל עד 120, אמר כי "הרשת נמצאת בתנופת צמיחה. הפרויקט יאפשר לנו שימוש בטכנולוגיות חדשות, אשר יטיבו עם הדיירים ויאפשרו לייעל ולהרחיב את מערך השירותים הקיים, תוך התאמה לדיור המוגן העתידי".

קובי ביטר, מנכ"ל בינת סמך, אמר כי "הפרויקט יבוצע בזמן שיא. הוא צפוי לשפר באופן משמעותי את סביבת העבודה של רשת עד 120 – לרבות עובדי ומנהלי החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים